Terug

Geen wedstrijden op TV - wel betalen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

H. S.

Naar: DAZN

23/11/2025

Beste, Ik betaal reeds 4 maanden abonnement aan DAZN, maar ik kan geen enkele voetbalwedstrijd bekijken. Ik heb een antwoord gekregen dat er geen contract bestaat, maar men houd mij wel elke maand 19,99 euro van mijn rekening. Als ik wil kijken vraagt men telkens opnieuw om te betalen. In kan nergens terecht bij DAZN om een antwoord te krijgen. Hieronder een bericht wat mij is toegestuurd. Hallo Hugo, Vielen Dank für deine Anfrage, die uns per Brief an unser Büro in München erreicht hat. Damit wir deine Anfragen in Zukunft schneller bearbeiten können, schlagen wir den Kontaktweg über E-Mail an help@dazn.com oder direkt per Chat über untenstehenden Link vor. Ich habe gerade deinen Account geprüft und gesehen, dass du keine aktive DAZN Mitgliedschaft hast. Bei weiteren Fragen kannst du gerne direkt auf diese E-Mail antworten oder unter https://www.dazn.com/de-DE/help nachsehen. Über diesen Link kannst du unser Support Team zwischen 8.00 und 23.00 Uhr auch per Chat erreichen. Sportliche Grüße Agnesa vom DAZN-Team ________________________________________ In bijlage voeg ik de mij ingehouden maandelijkse betalingen toe. Vriendelijke groeten hopend op een spoedig antwoord. Het in orde brengen van mijn abonnement of de totale verbreking met terugbetaling.

Berichten (5)

DAZN

Naar: H. S.

25/11/2025

Hallo Hugo, Zou u ons uw e-mailadres kunnen doorgeven?

H. S.

Naar: DAZN

25/11/2025

Mijn e-mailadres is Hugo.steyls@tekenet.be

H. S.

Naar: DAZN

25/11/2025

Mijn e-mail adres is Hugo.steyls@telenet.be

DAZN

Naar: H. S.

26/11/2025

Hallo Hugo, We merken dat uw actieve account gekoppeld is aan een Apple-authenticatie. Kunt u proberen opnieuw via Apple in te loggen om toegang te krijgen tot de inhoud? U heeft inderdaad nog een ander account gekoppeld aan het e-mailadresHugo.steyls@tekenet.be, dat in Duitsland werd aangemaakt. Er is echter geen betaald abonnement gekoppeld aan dit e-mailadres.

H. S.

Naar: DAZN

27/11/2025

Beste, Er wordt mij steeds gevraagd om een nieuw abonnement aan te maken. Dit ga ik niet doen, ik betaal reeds enkele maanden , gisteren voor de vijfde maal zonder ook maar een wedstrijd te kunnen zien. Indien geen oplossing ga ik vragen de betalingen te blokkeren mijn opzegging heb ik al eind september gedaan waarbij men beweerde dat ik geen abonnement heb. Groeten Hugo Steyls


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform