Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Eenzijdige wijziging onderhoudscontract
Beste, Zoals reeds gemeld in eerdere mails betwisten wij de betaling van factuur 252104340 aangezien het onderhoudscontract éénzijdig door Culligan werd gewijzigd van "bronze" naar "silver" met een prijsverhoging van 25% tegenover vorig jaar. Wij hebben sedert 23/06/2025 reeds diverse keren geprobeerd hierover duidelijkheid te krijgen door het opvragen van een kopij van het onderhoudscontract via uw klantendienst en dit zowel per mail als per telefoon maar steeds zonder succes. Het lukt ons ook niet iemand van jullie firma aan de lijn te krijgen. Ook aan onze vraag om teruggebeld te worden, wordt negatief gevolg gegeven. Dat zowel de huidige als toekomstige leveringen nu door jullie worden opgeschort, vinden wij als jarenlange trouwe klant een zeer spijtige zaak.
facturen zonder goederen
Ik ben al een tijdje lid van Sipwell, dat onlangs werd overgenomen door Culligan, waterleveringen. Ik merk al een tijdje dat ik facturen krijg waarbij er geen waterleveringen gebeurd zijn. Ik krijg maandelijks een factuur van ongeveer €92 maar de levering van water gebeurt om de 2 maanden. Verder houdt mijn pack in dat er 2x per jaar een onderhoud voorzien is maar het laatste onderhoud is geleden van 16/04/2024. Toch betaal ik elke maand bijdrage. Als ik hierover bel of mail dan krijg ik niemand aan de lijn . Als ik vraag op welke manier ik van dit contract af kan, dan krijg ik ook geen reactie. Graag jullie hulp. Met vriendelijke groeten, Marjan Wensch
SERVICE ONPROFESSIONEEL
Zonder op de hoogte gebracht te worden is Sipwell ineens culligan geworden. Ze komen niet voor onderhoud of pas na 100 klachten heb ik eindelijk iemand gezien, leveren geen water, dus wat ben ik met het onderhoud als ik geen water meer heb, zijn onbereikbaar en reageren op niets van communicatie. Met dergelijke onprofessionele firma wens ik geen dag langer samen te werken dus heb de opzeg gevraagd waar ik antwoord kreeg dat ze dit graag deden vanaf 1/10/2025 want dat mijn contract tot dan nog loopt. Ben al meer als 7 jaar klant bij sipwell en niet bij culligan. Hier heb ik niet voor gekozen! Dus ik wens onmiddelijke opzeg, onmiddelijke ophaling ven het toestel en dit zonder hier nog een maand langer huurgeld voor te betalen voor een firma die totaal geen service bied. Ik hoop op uw tussenkomst.
geen reactie bij opzeg abonnement
Op 22 januari heb ik Culligan telefonisch gecontacteerd met de vraag om mijn lopend abonnement op te zeggen, omwille van diverse redenen. Ik kreeg het antwoord dat ik dit per mail of per aangetekend schrijven moest bevestigen. Nog dezelfde dag heb ik ze een mail gestuurd. Sindsdien heb ik ze meerdere malen gecontacteerd, per mail of per telefoon en op 5 maart 2025 ook per aangetekend schrijven. Tot op vandaag heeft Culligan mijn vraag om mijn abonnement te beëindigen nog niet bevestigd en blijven ze leveringen van water inplannen. Wat kan een klant nog doen om gehoor te krijgen bij dit bedrijf!?
Klantenservice 0,0!!
Beste,Vroeger waren we klant bij Bluewater Company en is overgenomen door Culligan, sindsdien alleen maar slechte ervaringen.Wij hebben onlangs een nieuwe waterkoeler besteld, eerst hebben we een vervangtoestel gekregen omdat de gekozen waterkoeler niet op stock was. Uiteindelijk de gekozen waterkoeler paar weken later gekregen.Wij hebben gevraagd om ons abo maandelijks betalen, maar omdat de factuur al was opgemaakt willen ze dit niet veranderen, hun reactie:'wij gaan niet crediteren' er is nooit de vraag gesteld of we dit maandelijks of jaarlijks willen. Onze nieuwe waterkoeler is al paar keer in panne gevallen en ondertussen hebben we zelf al een nieuwe gekregen omdat ons toestel van nog geen 2 maand oud al kapot was.Nu vraag ik of ik water kan bestellen op andere firma's ook omdat onze waterkoeler gebruikt wordt voor verschillende firma's maar ook dit lukt niet administratief. Ik zou nu voor elke firma een cooler moeten zetten terwijl we allemaal op 1 kantoor zitten.Klantenservice 0,0!!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten