Terug

transparantieplicht?

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. S.

Naar: Culligan

09/12/2025

Bij afrekening kregen we een factuur voor ophaling van het toestel en reconditionering hiervan. Echter zijn we van deze kosten nooit op de hoogte gesteld geweest en staan deze niet vermeld in de algemene voorwaardes. Ik heb deze factuur betwist ( 115 euro) owv gebrek aan transparantie en nooit op de hoogte gesteld van deze kosten noch bij aansluiting noch bij opzeg van het contract. Ik had ook nog een credit van 250 euro lopen; Culligan heeft die 250 euro genomen min 115 en dat verschil teruggestort zonder overleg en ondanks mijn betwisting. Ik ben hier niet mee akkoord; Die 115 euro zijn onterecht en ik vind niet dat zij dat boekhoudkundig mogen doen om de 2 facturen samen te voegen. 

Berichten (1)

Culligan

Naar: S. S.

10/12/2025

Beste Mevrouw Speybrouck Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw opzeg niet naar wens is verlopen. Wij streven er altijd naar om dit proces zo duidelijk en soepel mogelijk te maken, en het is jammer dat dit in uw geval niet gelukt is. De facturatie is echter correct, u bent over de eindfactuur en herconditionering geinformeerd op 22/09/2025, zie mail in bijlage. Dit is in lijn met onze algemene voorwaarden, die u via onderstaande link kunt raadplegen. (5.DUUR – 17. BEËINDIGING) Algemene voorwaarden - Culligan Belgium Mocht er iets onduidelijk zijn of wilt u dit nog even samen overlopen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Sylvia Depaepe Team Leader Retention Culligan Belgium NV/SA retention@culligan.be

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform