Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Een artikel te weinig geleverd

Geachte, Ik heb op 3 november enkele items besteld bij jullie (ordernummer 2012346654) waaronder een Mr. Beams MB532 nachtlamp (set van 2 stuks, artikel 2634497 - NB) Deze werd op 7 november afgeleverd. Echter er werd maar 1 stuk MB530 geleverd uit de set van 2 stuks. Ik heb hiervoor op 8 november een bericht verstuurd met een beschrijving van het probleem, inclusief foto's van het aangekregen artikel. Hierop kwam een automatisch antwoord dat de vraag goed ontvangen was en dat deze binnen 3 tot 5 dagen in behandeling genomen zou worden. Er is echter totaal geen reactie gekomen. Daarom op 26 november nogmaals een herinnering gestuurd. Deze is ook zonder resultaat gebleven. Ik heb geprobeerd telefonisch contact met jullie op te nemen, doch voor particulieren is dit blijkbaar niet mogelijk. Ik ben wat ontgoocheld over de geleverde service naar particulieren toe. Bij andere webwinkels is bv een chat mogelijk. Daarom via deze officiële weg een klacht naar jullie opdat jullie mijn vraag zouden zo spoedig mogelijk willen afhandelen. Voor mij is het voldoende dat het ontbrekende artikel wordt opgestuurd want ik ben tevreden over het product. Groeten, Herwig

Afgesloten
A. C.
15/11/2018

Facturatie fout en blijvende onterechte aanmanningen - Vorm van oplichting

Op 12 september plaatste ik via hun website een bestelling met nummer 1979456449. Deze bestelling had een totaalbedrag van 103.62 excl. BTW.Het ging hier om een intracommunautaire levering aangezien ik over een Belgisch BTW-nummer beschik, en had ook gebruik gemaakt van een kortingscode.Bij die bestelling had ik ook in mijn online account mijn adres juist gezet want dit stond fout (in de bestelbevestiging stond mijn correcte adres dan ook).Een week later zit ik thuis te wachten op de levering maar niemand gezien. Ik krijg dan ook even later een mail van mislukte leverpoging, terwijl ik thuis was.Zo ging het nog enkele dagen door.Ik nam toen telefonisch contact op met hun diensten om te horen wat er fout liep (al erg dat je een duur telefoontje met extra kosten moet plegen, waar ze dan ook de tijd extra lang rekken om je extra kosten te kunnen rekenen).Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen en deze mevr. vertelde me dat ze al verschillende keren op foute adres afleverden, ook al had ik dit gewijzigd... (wat dus duid op een slechte website).Ze ging een nieuwe bestelling opmaken, met een nieuw nummer op het correcte adres. Het betaalde bedrag ging ze terugstorten, om hiermee dan deze nieuwe bestelling te kunnen betalen na levering.Ik krijg deze bestelling dan eindelijk geleverd een tijdje nadien.Echter het factuurbedrag is niet hetzelfde, maar ligt hoger dan bovenstaand bedrag, namelijk 136,94 EUR incl. 21% BTW.Het betaalde bedrag van 103,62 EUR hebben ze ook nog steeds niet teruggestort.Ik stuur een klachtenmail, waarin ik ook vermeld dat ik het gevoel heb dat ze me proberen oplichten, met bovenstaand relaas.Ik stuur diezelfde klacht ook via hun WhatsApp.Enkele dagen later krijg ik een antwoord dat ze de foute factuur gaan crediteren, en het betaalde bedrag met een correcte factuur gaan verrekenen.Tot vandaag nog geen creditnota of zo ontvangen.Op 3 november krijg ik via mail een aanmaning voor die foutieve factuur van 136,94 EUR, waar ze wel de betaalde 103,62 EUR afgetrokken hebben, maar het restbedrag nog aanrekenen/aanmanen.Hierop stuur ik nogmaals een grote klachtenmail, met mijn betalingsbewijzen, bestelbevestiging, WhatsApp berichten en alles.Nooit antwoord op gekregen.Vandaag krijg ik een 2e aanmaning, waar ze nog steeds dat restbedrag van 33,32 EUR aanrekenen, plus een extra kost van 4,00 EUR voor de 2e aanmaning.Ik ben dus echt niet te spreken over Conrad, en zal er ook nooit meer iets aankopen en hen bij iedereen afraden.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform