Op 12 september plaatste ik via hun website een bestelling met nummer 1979456449. Deze bestelling had een totaalbedrag van 103.62 excl. BTW.Het ging hier om een intracommunautaire levering aangezien ik over een Belgisch BTW-nummer beschik, en had ook gebruik gemaakt van een kortingscode.Bij die bestelling had ik ook in mijn online account mijn adres juist gezet want dit stond fout (in de bestelbevestiging stond mijn correcte adres dan ook).Een week later zit ik thuis te wachten op de levering maar niemand gezien. Ik krijg dan ook even later een mail van mislukte leverpoging, terwijl ik thuis was.Zo ging het nog enkele dagen door.Ik nam toen telefonisch contact op met hun diensten om te horen wat er fout liep (al erg dat je een duur telefoontje met extra kosten moet plegen, waar ze dan ook de tijd extra lang rekken om je extra kosten te kunnen rekenen).Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen en deze mevr. vertelde me dat ze al verschillende keren op foute adres afleverden, ook al had ik dit gewijzigd... (wat dus duid op een slechte website).Ze ging een nieuwe bestelling opmaken, met een nieuw nummer op het correcte adres. Het betaalde bedrag ging ze terugstorten, om hiermee dan deze nieuwe bestelling te kunnen betalen na levering.Ik krijg deze bestelling dan eindelijk geleverd een tijdje nadien.Echter het factuurbedrag is niet hetzelfde, maar ligt hoger dan bovenstaand bedrag, namelijk 136,94 EUR incl. 21% BTW.Het betaalde bedrag van 103,62 EUR hebben ze ook nog steeds niet teruggestort.Ik stuur een klachtenmail, waarin ik ook vermeld dat ik het gevoel heb dat ze me proberen oplichten, met bovenstaand relaas.Ik stuur diezelfde klacht ook via hun WhatsApp.Enkele dagen later krijg ik een antwoord dat ze de foute factuur gaan crediteren, en het betaalde bedrag met een correcte factuur gaan verrekenen.Tot vandaag nog geen creditnota of zo ontvangen.Op 3 november krijg ik via mail een aanmaning voor die foutieve factuur van 136,94 EUR, waar ze wel de betaalde 103,62 EUR afgetrokken hebben, maar het restbedrag nog aanrekenen/aanmanen.Hierop stuur ik nogmaals een grote klachtenmail, met mijn betalingsbewijzen, bestelbevestiging, WhatsApp berichten en alles.Nooit antwoord op gekregen.Vandaag krijg ik een 2e aanmaning, waar ze nog steeds dat restbedrag van 33,32 EUR aanrekenen, plus een extra kost van 4,00 EUR voor de 2e aanmaning.Ik ben dus echt niet te spreken over Conrad, en zal er ook nooit meer iets aankopen en hen bij iedereen afraden.