Geachte,
Ik heb op 3 november enkele items besteld bij jullie (ordernummer 2012346654) waaronder een
Mr. Beams MB532 nachtlamp (set van 2 stuks, artikel 2634497 - NB)
Deze werd op 7 november afgeleverd.
Echter er werd maar 1 stuk MB530 geleverd uit de set van 2 stuks.
Ik heb hiervoor op 8 november een bericht verstuurd met een beschrijving van het probleem, inclusief foto's van het aangekregen artikel.
Hierop kwam een automatisch antwoord dat de vraag goed ontvangen was en dat deze binnen 3 tot 5 dagen in behandeling genomen zou worden.
Er is echter totaal geen reactie gekomen.
Daarom op 26 november nogmaals een herinnering gestuurd.
Deze is ook zonder resultaat gebleven.
Ik heb geprobeerd telefonisch contact met jullie op te nemen, doch voor particulieren is dit blijkbaar niet mogelijk.
Ik ben wat ontgoocheld over de geleverde service naar particulieren toe. Bij andere webwinkels is bv een chat mogelijk.
Daarom via deze officiële weg een klacht naar jullie opdat jullie mijn vraag zouden zo spoedig mogelijk willen afhandelen.
Voor mij is het voldoende dat het ontbrekende artikel wordt opgestuurd want ik ben tevreden over het product.
Groeten,
Herwig