Terug

Herroeping, geen reactie klantenservice

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

I. M.

Naar: Conrad Electronic Benelux BV

16/12/2025

Ik heb op 18/11 bestelling 2016112739 ontvangen. Hiervoor wens ik gebruik te maken van de herroeping. Op de webformulier kreeg ik de melding dat ik de klantenservice moest contacteren door de omvang van de bestelling. Vervolgens heb ik 2 tickets gestart met de vraag tot herroeping maar krijg geen reactie. Tickets: Wij hebben uw vraag van 20 november 2025 ontvangen en geregistreerd onder ticket ID: 31802525 Wij hebben uw vraag van 27 november 2025 ontvangen en geregistreerd onder ticket ID: 31904930 Graag had ik een volledige terugbetaling ontvangen van mijn bestelling Mvg, Ils Meynen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform