Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Opgeschort account bij circus.be
Beste, Ik heb begin dit jaar een account geopend bij Circus.be. 700 euro gedeposeerd en ik heb gewonnen en bedrag van 700 euro bij. Daarna kreeg ik een verbod voor sport wedden en beslot ik mijn geld uit te halen. Volgens de support van Circus.be moest ik eerst een verificatie doen. Ik heb alle nodige.documenten door gestuurd als ID kaart, bewijs van adres en copy van mijn bank card. Na 2 weken zonder antwoord vroeg ik hoe het zit met mijn situatie en plots krijg antwoord dat mijn account opgeschort is voor een onderzoek naar aanleiding voor Match Fixing wat ik echt niet snap en tot aan onderzoek niet afgerond is zou ik geen antwoorden krijgen over mijn uitbetaling. Kansspelkomissie is wel ingeschakeld maar daar kreeg ik zelfde antwoord Uw account maakt deel van een onderzoek voor Match Fixing . Na zes maanden zonder antwoord heb ik terug contact opgenomen met Circus.be via e-mail en ik kreeg antwoord dat mijn account definitief opgeschort is en mijn weddenschapen geanulleerd Zijn en ik zal geen uitbetaling krijgen van mijn winsten. Daarna heb ik mijn eigen gedeposeerde geld van 700 euro terug gevraagd en binnen 1 dag volgens support van Circus.be moest ik photo copy van mijn bank card opsturen. Dit heb ik onmidelijk gedaan en week erna krijg geen enige antwoord of.mijn geld terug zouden storten op mijn rekening. Op mijn aanvraag wanneer zal dit gebeuren antwoorden ze dat de onderzoek nog niet gedaan is en mijn geld zullen opgesloten blijven tot aan die afgerond is. Ik vind dat een heel moelijke situatie en ik draai in een cirkel van die ik niet mocht uitgaan. Ik weet het niet waar ik terecht moet of.wat moet ik doen verder. Ze antwoorden niet meer op mijn emails. Mijn eigen geld sta op slot meer dan 6 maanden zonder een duidelijk antwoord te krijgenDank bij voorbaatMvgr
Geen uitbetaling/verificatie account
Ik heb een Circus account aangemaakt, deze account succesvol geactiveerd door mijn identiteitskaart op te sturen én mijn bewijs van woonst, maar wanneer ik het geld dat ik op de betsite gewonnen had wou afhalen, konden ze mijn afhaling niet doorvoeren. Ze vertelden me dat ze een bewijs wilden dat het rekeningnummer mij toebehoorde en gaven me te horen dat ze het bewijs wilden van een rekeningnummer, dat helemaal niet aan mij toebehoort. Oftewel heb ik verkeerdelijk een ander rekeningnummer ingediend dan het mijne was, oftewel hebben zij een ander aangereikt zodat ik mijn account niet kan verifiëren en het gewonnen geld niet op mijn bankrekening kan laten storten.Na vele mails om en de weer heeft Circus duidelijk gemaakt mijn account niet te willen verifiëren totdat ze het bewijs van de desbetreffende rekening hebben, die niet de mijne is. Mijn vragen een ander rekeningnummer (het mijne) te willen gebruiken, lieten ze allen links liggen.Ik had graag het gewonnen geld naar mijn bankrekening gestort gezien, want nu ontzeggen ze mij de toegang tot dit gewonnen bedrag van €19.
Ongegronde opschorting van account
Afgelopen donderdag werd mijn account op de betting-site Circus.be geblokkeerd. Ik had een welkomstbonus van vijf euro meerdere malen rondgespeeld, conform het bonus reglement van de website. Nadien wou ik mijn winst (100 euro) afhalen.Hiervoor moest ik eerst mijn account voorzien van een van mijn identiteitsbewijs en een factuur of klever van de mutualiteit. Ik stuurde deze documenten door, waarop ik de volgende dag volgende mail kreeg:Na analyse van uw account stellen we vast dat u onze algemene voorwaarden hebt geschonden.We zien ons dan ook genoodzaakt om uw account definitief te blokkeren.Bedankt voor uw begrip.Natuurlijk was ik verbaasd over deze uitkomst, ik had/heb bij mijn weten niets verkeerd gedaan. Ik besloot meer informatie te vragen, want deze mail stemde mij alles behalve blij. Hierop kreeg ik volgend antwoord:Na een analyse op uw account, werd de beslissing genomen om deze definitief af te sluiten.Het betreft de toepassing van het artikel 15 van onze algemene voorwaarden.Wij nodigen u dan ook uit om deze opnieuw te overlopen: Artikel 15 - Opschorting of afsluiting van de account door CIRCUS® BELGIUMArtikel 15 - Opschorting of afsluiting van de account door NOORDZEE ELECTRONICS EN PLAY N BETWeet dat dit ons finaal standpunt is over deze kwestie.Na de algemene voorwaarden door te hebben genomen kon ik nog steeds geen van de criteria aanduiden die mogelijks in verband staan met de opschorting van mijn account. Ook het geld is nog niet gestort.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten