Ik heb een Circus account aangemaakt, deze account succesvol geactiveerd door mijn identiteitskaart op te sturen én mijn bewijs van woonst, maar wanneer ik het geld dat ik op de betsite gewonnen had wou afhalen, konden ze mijn afhaling niet doorvoeren. Ze vertelden me dat ze een bewijs wilden dat het rekeningnummer mij toebehoorde en gaven me te horen dat ze het bewijs wilden van een rekeningnummer, dat helemaal niet aan mij toebehoort. Oftewel heb ik verkeerdelijk een ander rekeningnummer ingediend dan het mijne was, oftewel hebben zij een ander aangereikt zodat ik mijn account niet kan verifiëren en het gewonnen geld niet op mijn bankrekening kan laten storten.Na vele mails om en de weer heeft Circus duidelijk gemaakt mijn account niet te willen verifiëren totdat ze het bewijs van de desbetreffende rekening hebben, die niet de mijne is. Mijn vragen een ander rekeningnummer (het mijne) te willen gebruiken, lieten ze allen links liggen.Ik had graag het gewonnen geld naar mijn bankrekening gestort gezien, want nu ontzeggen ze mij de toegang tot dit gewonnen bedrag van €19.