Terug

Geen uitbetaling/verificatie account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Circus

17/01/2018

Ik heb een Circus account aangemaakt, deze account succesvol geactiveerd door mijn identiteitskaart op te sturen én mijn bewijs van woonst, maar wanneer ik het geld dat ik op de betsite gewonnen had wou afhalen, konden ze mijn afhaling niet doorvoeren. Ze vertelden me dat ze een bewijs wilden dat het rekeningnummer mij toebehoorde en gaven me te horen dat ze het bewijs wilden van een rekeningnummer, dat helemaal niet aan mij toebehoort. Oftewel heb ik verkeerdelijk een ander rekeningnummer ingediend dan het mijne was, oftewel hebben zij een ander aangereikt zodat ik mijn account niet kan verifiëren en het gewonnen geld niet op mijn bankrekening kan laten storten.Na vele mails om en de weer heeft Circus duidelijk gemaakt mijn account niet te willen verifiëren totdat ze het bewijs van de desbetreffende rekening hebben, die niet de mijne is. Mijn vragen een ander rekeningnummer (het mijne) te willen gebruiken, lieten ze allen links liggen.Ik had graag het gewonnen geld naar mijn bankrekening gestort gezien, want nu ontzeggen ze mij de toegang tot dit gewonnen bedrag van €19.

Berichten (2)

Circus

Naar: D. H.

17/01/2018

- Typ uw reactie boven deze regel -UW BERICHT 328800We hebben uw bericht goed ontvangen. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk behandelen.Onze klantenservice is elke dag open van maandag tot zondag, van 9.00 u. tot 1.00 u.Indien u informatie aan dit bericht wenst toe te voegen of indien uw probleem opgelost is, kunt u gewoon op deze e-mail antwoorden.----------------------------------------------Klachtenbox, 17 jan. 16:18 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)Ardent Group Disclaimer: This email and the information it contains are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to which it is addressed. If you have received this email in error please notify us immediately and delete the copy you have received from your system. You should not copy it for any purpose, re-transmit it, use it or disclose its contents to any other person. If you suspect the message may have been intercepted or amended please call the sender.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Circus.be.[5L38YM-49YV]

Circus

Naar: D. H.

17/01/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - 328800 - Klacht: Geen uitbetaling/verificatie account (CPTBE00330109-18)----------------------------------------------Diego, 17 jan. 16:27 CETBeste,We hebben uw vraag doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.Zodra zij uw vraag hebben behandeld, nemen we opnieuw contact op met u.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Diego----------------------------------------------Klachtenbox, 17 jan. 16:18 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)Ardent Group Disclaimer: This email and the information it contains are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to which it is addressed. If you have received this email in error please notify us immediately and delete the copy you have received from your system. You should not copy it for any purpose, re-transmit it, use it or disclose its contents to any other person. If you suspect the message may have been intercepted or amended please call the sender.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Circus.be.[5L38YM-49YV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform