Afgelopen donderdag werd mijn account op de betting-site Circus.be geblokkeerd. Ik had een welkomstbonus van vijf euro meerdere malen rondgespeeld, conform het bonus reglement van de website. Nadien wou ik mijn winst (100 euro) afhalen.Hiervoor moest ik eerst mijn account voorzien van een van mijn identiteitsbewijs en een factuur of klever van de mutualiteit. Ik stuurde deze documenten door, waarop ik de volgende dag volgende mail kreeg:Na analyse van uw account stellen we vast dat u onze algemene voorwaarden hebt geschonden.We zien ons dan ook genoodzaakt om uw account definitief te blokkeren.Bedankt voor uw begrip.Natuurlijk was ik verbaasd over deze uitkomst, ik had/heb bij mijn weten niets verkeerd gedaan. Ik besloot meer informatie te vragen, want deze mail stemde mij alles behalve blij. Hierop kreeg ik volgend antwoord:Na een analyse op uw account, werd de beslissing genomen om deze definitief af te sluiten.Het betreft de toepassing van het artikel 15 van onze algemene voorwaarden.Wij nodigen u dan ook uit om deze opnieuw te overlopen: Artikel 15 - Opschorting of afsluiting van de account door CIRCUS® BELGIUMArtikel 15 - Opschorting of afsluiting van de account door NOORDZEE ELECTRONICS EN PLAY N BETWeet dat dit ons finaal standpunt is over deze kwestie.Na de algemene voorwaarden door te hebben genomen kon ik nog steeds geen van de criteria aanduiden die mogelijks in verband staan met de opschorting van mijn account. Ook het geld is nog niet gestort.