Terug

Ongegronde opschorting van account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Circus

18/06/2017

Afgelopen donderdag werd mijn account op de betting-site Circus.be geblokkeerd. Ik had een welkomstbonus van vijf euro meerdere malen rondgespeeld, conform het bonus reglement van de website. Nadien wou ik mijn winst (100 euro) afhalen.Hiervoor moest ik eerst mijn account voorzien van een van mijn identiteitsbewijs en een factuur of klever van de mutualiteit. Ik stuurde deze documenten door, waarop ik de volgende dag volgende mail kreeg:Na analyse van uw account stellen we vast dat u onze algemene voorwaarden hebt geschonden.We zien ons dan ook genoodzaakt om uw account definitief te blokkeren.Bedankt voor uw begrip.Natuurlijk was ik verbaasd over deze uitkomst, ik had/heb bij mijn weten niets verkeerd gedaan. Ik besloot meer informatie te vragen, want deze mail stemde mij alles behalve blij. Hierop kreeg ik volgend antwoord:Na een analyse op uw account, werd de beslissing genomen om deze definitief af te sluiten.Het betreft de toepassing van het artikel 15 van onze algemene voorwaarden.Wij nodigen u dan ook uit om deze opnieuw te overlopen: Artikel 15 - Opschorting of afsluiting van de account door CIRCUS® BELGIUMArtikel 15 - Opschorting of afsluiting van de account door NOORDZEE ELECTRONICS EN PLAY N BETWeet dat dit ons finaal standpunt is over deze kwestie.Na de algemene voorwaarden door te hebben genomen kon ik nog steeds geen van de criteria aanduiden die mogelijks in verband staan met de opschorting van mijn account. Ook het geld is nog niet gestort.

Berichten (6)

Circus

Naar: A. C.

18/06/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -UW BERICHT 256544We hebben uw bericht goed ontvangen. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk behandelen.Onze klantenservice is elke dag open van maandag tot zondag, van 9.00 u. tot 1.00 u.Indien u informatie aan dit bericht wenst toe te voegen of indien uw probleem opgelost is, kunt u gewoon op deze e-mail antwoorden.----------------------------------------------Klachtenbox, 18 jun. 20:08 CEST (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Circus.be.[NY45WZ-7M7K]

Circus

Naar: A. C.

18/06/2017

- Typ uw reactie boven deze regel - 256544 - Klacht: Ongegronde opschorting van account (CPTBE00179412-59)----------------------------------------------Helpdesk, 18 jun. 20:14 CESTBeste,We hebben uw vraag goed ontvangen en hebben deze doorgestuurd naar onze verantwoordelijke dienst.Zij nemen zo snel mogelijk contact op met u.Met vriendelijke groeten,Steve----------------------------------------------Klachtenbox, 18 jun. 20:08 CEST (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Circus.be.[NY45WZ-7M7K]

Circus

Naar: A. C.

26/06/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Circus

29/07/2017

Nick Van Honsté en Nick Van Honste zijn één en dezelfde persoon. Het feit dat bepaalde officiële instanties of andere gokwebsites hier geen punt van maken wijst op de inschattingsfout langs jullie kant. Als jullie werkelijk denken dat ik een vals account heb aangemaakt moet u maar even opzoeken hoeveel mensen 'Nick Van Honste(é)' heten in België.

Circus

Naar: A. C.

29/07/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -UW BERICHT 267945We hebben uw bericht goed ontvangen. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk behandelen.Onze klantenservice is elke dag open van maandag tot zondag, van 9.00 u. tot 1.00 u.Indien u informatie aan dit bericht wenst toe te voegen of indien uw probleem opgelost is, kunt u gewoon op deze e-mail antwoorden.----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jul. 16:02 CESTNick Van Honste (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Circus.be.[JDE8D9-550P]

Circus

Naar: A. C.

31/07/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform