Terug

Uitbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. B.

Naar: Circus

09/11/2025

Ik deed op vrijdagavond 7/11 een aanvraag afhaling. Normaal gesproken moet dit binnen de 24u afgehandeld zijn. 9/11 staat dit nog niet gevalideerd. Na verschillende keren contact op te nemen, kreeg ik een antwoord dat ik moet documenten opsturen van bewijs van rekeningnummer. De aangegeven nummers komen niet overeen met het rekeningnummer waarmee ik stort. Ik stuur de bewijzen door van het rekeningnummer waarmee ik wil dat het gewonnen bedrag op gestort moet worden. Nog steeds ontvang ik geen verder antwoord!! Alsnog zou dit moeten want mijn account was al eerder gevalideerd! Ik mag hopen dat dit geld vandaag op mijn rekening komt die ik heb aangegeven als bewijs

Berichten (5)

M. B.

Naar: Circus

10/11/2025

Ik wacht nog steeds op een deftig antwoord en op mijn geld!

Circus

Naar: M. B.

10/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - 1823108 - Circus-Casino.be: Nieuw bericht van MELISSA B Tyler (Circus-Casino.be) 10 nov 2025 15:47 CET Hallo, Wij hebben uw bericht ontvangen en danken u voor deze informatie. Uw vraag wordt behandeld en we analyseren de situatie zo spoedig mogelijk. We nemen terug contact met u op zodra deze analyse voltooid is. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groeten, Klachten 10 nov 2025 15:45 CET

M. B.

Naar: Circus

10/11/2025

Analyse van wat? Mijn account was al geverifieerd, dus waarom nu een analyse? Omdat ik een nieuw rekeningnummer heb, moet dit allemaal zo lang duren?! Mijn geduld geraakt wel wat op!

Circus

Naar: M. B.

14/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - 1823108 - Circus-Casino.be: Nieuw bericht van MELISSA B Firmin (Circus-Casino.be) 14 nov 2025 08:34 CET Bonjour, Nous vous confirmons que la demande de madame Blauwblomme a été prise en charge. Madame Blauwbomme a été contactée également. son retrait a été validé. Bien à vous, Tyler (Circus-Casino.be) 10 nov 2025 15:47 CET Hallo, Wij hebben uw bericht ontvangen en danken u voor deze informatie. Uw vraag wordt behandeld en we analyseren de situatie zo spoedig mogelijk. We nemen terug contact met u op zodra deze analyse voltooid is. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groeten, Klachten 10 nov 2025 15:45 CET

Circus

Naar: M. B.

14/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - 1821585 - Circus-Casino.be: Uitbetaling Firmin (Circus-Casino.be) 14 nov 2025 08:36 CET Bonjour, Nous vous confirmons que la demande de Madame Blawblomme a été prise en charge. Son paiement a été effectué. Bien à vous, Klachten 9 nov 2025 08:15 CET


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform