Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 23
- Aantal klachten *
- 10
- Afgesloten klachten*
- 80%
- Antwoordratio*
- 3 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetalingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op , 10/10/2024 heb ik een betaling gedaan van 1117,50 euro voor de opleiding grafisch vormgeving allround (6 maand opleiding). 2x is deze opleiding verzet geweest. Na de 2 keer heb ik contact opgenomen, dat ik wou dat mijn geld werd teruggestort. Er werd mij beloofd dat het binnen de maand op mijn rekening zou staan. Na een maand wachten, en nog geen geld ontvangen, heb ik weer contact opgenomen en werd er mij verteld dat het "heel druk" is op de boekhouding. Elke keer als ik bel, heeft de boekhouding het druk. Daarom vul ik nu deze klacht in. Ik wil mijn geld terug waar ik recht op heb. Met vriendelijke groeten, A. Vanderjeugd
Terugbetalingsprobleem
Geachte, Ik wens hierbij een formele klacht in te dienen tegen het Centrum voor Avondonderwijs wegens het uitblijven van een terugbetaling waarop ik recht heb. Op 25 maart werd mij door het Centrum bevestigd dat mijn terugbetaling in orde zou worden gebracht. Aangezien ik na twee maanden nog geen betaling had ontvangen, heb ik opnieuw contact opgenomen. Als antwoord kreeg ik te horen dat het momenteel “enorm druk” was op de boekhouding. Vandaag, begin oktober, heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, ondanks meerdere pogingen tot contact. Het betreft een bedrag van meer dan 1.000 euro. Ik ben inmiddels ten einde raad en vraag om tussenkomst zodat deze situatie zo snel mogelijk wordt opgelost. Met vriendelijke groet, M.L
Annulatieprobleem
Beste, Ik schreef mij in bij het centrum voor avondonderwijs voor een cursus Barista in mei/juni 2024. De 8 lessen zouden doorgaan op donderdag, maar enkele weken voor de start werd doorgegeven dat de lessen niet meer op donderdag maar op vrijdag zouden doorgaan. Ik kon mijn professionele agenda niet meer wijzigen en vroeg dus een terugbetaling aan van de cursus. Ik kreeg hier nooit antwoord over. Ik hoopte dan op een voucher, maar ook hier kreeg ik geen antwoord. Ondertussen houd ik de cursus verder in de gaten maar zijn er geen mogelijkheden meer die passen met mijn professionele agenda, dus ik zou alsnog een terugbetaling wensen. Heb ik hier recht op?
Terugbetalingsprobleem
Ik schreef me in voor een opleiding die 2 dagen vooraf wordt geannuleerd. Dus uiteraard mijn cursusgeld teruggevraagd, waar ik ook recht op heb . Al x aantal keren gebeld en ondanks op hun site na 14 dagen terugbetaling, na 7 weken nog geen cent gezien.
Spaanse les niet zoals omschreven
Beste, Ik en mijn vriendin hadden ons ingeschreven voor een cursus spaans voor beginners in mechelen. De eerste les hadden we gemist door dat we vertraging hadden met onze vlucht. Bij de start van de 2 de les bleek dat er nog maar de helft van de mensen was gekomen van de 1ste les, dit omdat de leerkracht geen nederlands en ook geen engels sprak. Ook werd er gezegd dat alles werd voorzien voor de les te kunnen volgen dit blijkt ook niet te zijn. Cursus moesten we zelf afdrukken en er zijn oefeningen in de cursus die je met een cd moest doen en deze cd hebben we nooit gekregen. Na 30min in de les die enkel spaans was hebben ik en mijn vriendin besloten om de les te stoppen, dit omdat de leerkracht op dat moment zei dat we ook via google translate anders konnen communiceren met haar. Dit verwacht je niet van een beginners les spaans. Er Zijn al mails gestuurd met de instanties maar zij geven geen optie die mogelijk zijn of vergelijkbaar zijn om dit op te lossen. Als we vragen voor het bedrag terug te storten krijgen we enkel het antwoord dat dat niet mogelijk is. Ze geven ons de oplossing om een digitale les te volgen die bijna de helft goedkoper is maar zelf dan willen ze het verschil tussen de lessen niet terug betalen. In bijlage zet ik ik nog de gestuurde mails. Ik hoop alvast dat jullie ons kunnen helpen. Alvast bedankt Pieter Claes
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 3 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten