Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Foutieve aanrekening
Beste, Ik heb een reservering voor Terhills resort van 8 tot 12 november. Ik bestel bijkomende services, die ook geadverteerd worden: Wellnessdag in Elaisa voor € 45.50 (exact, niet vanaf ..., zie bijlage, afdruk van de webpagina). Ik bestel voor 4 personen op zaterdag. In de winkelmand is het opeens € 50.50 per persoon. Telefonisch contact levert nets op, er is geen promotie, de vermelde prijs zou zijn vanaf € 45.50, maar dat staat er dus duidelijk niet. Ik zou dus graag € 20 teruggestort krijgen.
Dubbele betaling
Beste , Wij hebben enkele weken geleden een bungalow geboekt bij Kempervennen. (Center Parcs) Boekingsnummer : 6073320 Zaterdag 23 augustus mijn eerste boeking maar ik kreeg geen boekingsbevestiging waarop ik zondag 24 augustus opnieuw een boeking deed. Ik kreeg daarop vrij snel een bevestiging van mijn reservering door. De week daarop zie ik dat er 2x 540 euro van mijn rekening is gegaan. Na verschillende mails en telefoons krijg ik na 2 weken nog altijd geen antwoord op mijn vraag of ze dit al hebben nagekeken en of kunnen verifieren. Zelf hebben ze me na een zoveelste kwade telefoon een belofte gedaan dat ze me dinsdag 10 september persoonlijk gingen bellen. Alsook die dag heb ik echter niets van hun gehoord. Ik voel me niet gehoord ,ze begrijpen mijn kwaadheid maar naar mijn gevoel ben ik nog geen stap verder. Zouden jullie me hier mee kunnen helpen? Mvg Els Hugaert
Center Parcs - reservering betaling
In december 2023 hebben we een reservering gedaan bij Center Parcs voor september 2024. Dit met het oog op vroegboekkorting, want dit is dan veel goedkoper. Nu was ik enkele weken geleden opnieuw op de website gaan kijken en voor exact hetzelfde huisje, in dezelfde periode, in hetzelfde park, was de prijs 500€ goedkoper dan wat wij hebben geboekt. Dit bedraagt 1/3de van het bedrag dat we betalen. Ik heb Center Parcs hierover gecontacteerd en hun antwoord was "wij hanteren fluctuerende prijzen". Ik begrijp dat ze fluctuerende prijzen hanteren en dat het zelfs 100€ kan verschillen, maar 1/3de van onze reservering vind ik ronduit schandalig.
Onterechte overschrijving
Er is onterecht een bedrag van mijn kredietkaart overgeschreven naar de rekening van centerparcs. Ik heb er echter geen boeking gemaakt. Centerparcs heeft geen klachtendienst, wat het zeer lastig maakt om een medewerker te vinden die me te woord wil staan en wil verder helpen. Ik heb al verschillende keren het callcenter gebeld, maar daar krijg ik steeds het antwoord dat zij niet bevoegd zijn om me te helpen. Ik heb ook al verschillende keren hun online klachtenformulier ingevuld en verstuurd. Er is geen ontvangstbevestiging, dus ik kan niet verifiëren of deze zijn toegekomen. Via hun business center ben ik dit emailadres te weten gekomen. Daar heb ik al verschillende mails naartoe gestuurd, zelfs aangetekend. Maar helaas, tot op heden is mijn vraag nog niet ter dege ter harte genomen. Graag had ik het bedrag teruggestort gekregen. Ik heb geen verb´lijf geboekt bij hen.
wijziging boeking naar een andere bungalow
Ik maakte telefonisch een boeking voor een weekendje Centerparcs. Ik boekte voor 5 personen een Comfortbungalow. Volgens de voorwaarden kan je je boeking aanpassen tot 21 dagen voor vertrek. Vandaag belde ik om te vragen om de bungalow te wijzigen naar een duurdere iets luxueuzere bungalow. (PREMIUM). Ik had online al gezien dat de prijs dan 559 euro zou zijn ipv 505. De medewerker aan de telefoon vertelde me echter dat het 622 euro zou zijn. Reden volgens hem omdat ik geboekt had met de korting dreambaby en dan moest hij nu die korting ook toepassen. Ik heb echter geen kleine kinderen en die korting was enkel een code die je online kon vinden. Zelf ben ik 55+ en dan kreeg ik ook sowieso evenveel korting. Dus ik vroeg nu gewoon een andere bungalow met dan de 55+ korting , want maakt mij niet uit hoe de korting noemt. Maar de medewerker zei dat ik sowieso de dreambabykorting moest nemen, wat dus blijkbaar duurder is.(622 euro ipv 505 euro) Ik betreur het dat ze zo handelen. Is dit correct? Klantvriendelijk is het sowieso niet. Zou hier nog iets aan gedaan kunnen worden? maw de premium a 559 zoals ik ook de site kan zien?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten