Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Cashback Canon lens
Beste,Op 16-06-23 heb ik bij de firma Kamera Express in Gent een zoomlens Canon RR 100-500mm f/4,5-7.1 gekocht voor 3.349,00 €. Bij Canon kon ik van een cashback genieten van 275,00€. Via een tool moest ik de nodige gegevens invullen om van deze terugbetaling te kunnen genieten. Omdat ik mijn bankrekeningnummer niet had ingevuld heb ik deze daarna moeten toesturen. Dit was echter ook niet voldoende want ik diende, na reeds een kopie van de aankoopfactuur, ook een foto van de lens en de verpakking, evenals het serienummer (dat reeds oorsponkelijk werd medegedeeld) via de tool door te sturen. Na herhaald telefonisch contact en het versturen van mails hoor ik niets meer van Canon. De actie is afgesloten op 15/08/23. Ik heb ook vernomen dat de uitbetaling van de cashback via een externe firma verloopt. Ik weet echt niet meer hoe ik dit zelf moet oplossen.
Cashback
Beste,Ik heb onlangs een Canon camera besteld.Alvorens dit te doen heb ik de verkopern gecontacteerd om zeker te zijn dat ik aansprakelijk was voor de cashback (heb email met positief antwoord hierop). Heb, bij levering van camera, alles netjes op website van Canon ingevuld en doorgegeven. Nu blijkt dat ik niet in aanmerking kom voor cashback omdat ik niet in 'promotiegebied' heb gekocht.Aangezien ik schriftelijk, van erkende Canon verdeler (online webshop), hierop wel een ja heb gekregen en we toch wel in Europa leven (en heb gekocht) verwacht ik deze, toch wel, aanzienlijke casback.. Heb proberen Canon hierover aan te spreken maar er komt helaas geen antwoord op..Graag hulp indien mogelijk..Mvg,Davy Salvini
Printkop Pixma MG5750
Beste,Bij mijn 2de afdruk kreeg ik ineens dat mijn printkop defect was. Defect ? Dit toestel heeft amper geprint. Het was pas het derde stel cartridge dat erin was geplaatst. Zoiets noemt men softwaremaffia. Lang genoeg gebruikt en de houdbaarheidsdatum overschreden ? Of is het inktmaffia, daar de cartridge niet van Canon zelf zijn ? Ze werkten nochtans heel goed.Sjoit ik ben een ander merk van printer gaan kopen, mijn volgend fototoestel zal ook van een ander merk wezen. Canon is afgeschreven. Wat een grap van een bedrijf ...Met teleurgestelde groeten,Youri Verween
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten