Terug

Cashback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Canon Belgium

30/06/2023

Beste,Ik heb onlangs een Canon camera besteld.Alvorens dit te doen heb ik de verkopern gecontacteerd om zeker te zijn dat ik aansprakelijk was voor de cashback (heb email met positief antwoord hierop). Heb, bij levering van camera, alles netjes op website van Canon ingevuld en doorgegeven. Nu blijkt dat ik niet in aanmerking kom voor cashback omdat ik niet in 'promotiegebied' heb gekocht.Aangezien ik schriftelijk, van erkende Canon verdeler (online webshop), hierop wel een ja heb gekregen en we toch wel in Europa leven (en heb gekocht) verwacht ik deze, toch wel, aanzienlijke casback.. Heb proberen Canon hierover aan te spreken maar er komt helaas geen antwoord op..Graag hulp indien mogelijk..Mvg,Davy Salvini

Berichten (3)

Canon Belgium

Naar: A. C.

03/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Canon Belgium

07/07/2023

Beste Heer Mortier,Helaas zijn ze op 'klantvriendelijkheid' niet gericht bij jullie support.Blijven dezelfde discriminerende 'kleine lettertjes' van voorwaarden aanhalen.Graag had ik u bijstand hierbij gevraagd.Anders zal ik genoodzaakt zijn dit juridisch te bekijken. Want dit blijft mensen bedotten, wetende dat de koper de 'autoriseerde' verkopers niet de juiste informatie van Canon hebben en geven.Alvast bedankt,Salvini Davy

Canon Belgium

Naar: A. C.

07/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform