Terug

Printkop Pixma MG5750

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Canon Belgium

25/07/2021

Beste,Bij mijn 2de afdruk kreeg ik ineens dat mijn printkop defect was. Defect ? Dit toestel heeft amper geprint. Het was pas het derde stel cartridge dat erin was geplaatst. Zoiets noemt men softwaremaffia. Lang genoeg gebruikt en de houdbaarheidsdatum overschreden ? Of is het inktmaffia, daar de cartridge niet van Canon zelf zijn ? Ze werkten nochtans heel goed.Sjoit ik ben een ander merk van printer gaan kopen, mijn volgend fototoestel zal ook van een ander merk wezen. Canon is afgeschreven. Wat een grap van een bedrijf ...Met teleurgestelde groeten,Youri Verween

Berichten (1)

Canon Belgium

Naar: Y. V.

29/07/2021

Geachte heer Verween,We hebben uw bericht goed ontvangen en we betreuren dat u een probleem heeft met uw Canon PIXMA MG5750.We willen uw vragen om even contact op te nemen met onze ondersteuningsafdeling (dit kan via s:nl.canon.be/support/consumer_products/contact_support/) zodat we kunnen nagaan of we u alsnog een oplossing kunnen aanbieden.Vriendelijke groeten,Canon Services and Support


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform