BON PRIX

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

96 punten
Uitstekende klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 16,67%
Closed 83,33%
  • 21 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 83% opgeloste klachten via het platform
0 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • A. G.

    3/06/2020

    problemen met leveren

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, op 14/04/2020 heb ik bij bonprox een bestelling geplaatst die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen. ik heb inmiddels meerdere malen contact met ze gehad en iedere keer wordt me verteld..."
    afgesloten Succesvol
  • G. A.

    12/05/2020

    Probleem retourneren ongevraagde bestelling

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik heb ongevraagd goederen die ik niet had besteld toegestuurd gekregen door Bonprix. Ik heb dit pakket teruggezonden naar het opgegeven retouradres, na contact met de klantendienst van Bonp..."
    afgesloten Succesvol
  • B. V.

    3/12/2019

    Problemen bij retour

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde op 20 oktober een jas bij jullie. Ik koos voor levering bij afhaalpunt Busy Lizy te Kapellen. Dit werd niet nageleefd en werd afgeleverd bij een boekhandel te Ekeren. Voor mij was d..."
    afgesloten Succesvol
  • F. Y.

    13/09/2019

    Probleem met retourneren en antwoorden krijgen op mijn vragen en mails

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik heb al vaker besteld bij bonprix. Nooit behoefte gehad om te retourneren. Maar deze keer wel. Dus eerst gemaild om te vragen hoe ik het moest doen,geen amtwoord. Zelf moeten zoeken hoe te doen. Uit..."
    afgesloten Succesvol
  • C. J.

    21/08/2019

    Openstaand saldo

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Volgens bonprix hebben we nog een openstaand saldo van 51,95€ staan. Normaal kan dit niet aangezien we alles betaald hebben, maar vergeten of vergissen kan gebeuren. We hebben al contact gehad m..."
    afgesloten Succesvol
  • C. A.

    13/07/2019

    Dubbele bestelling

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik bestelde ( 04/07/19) 2 x hetzelfde artikel omdat ik geen bevestigingsmail kreeg de eerste bestelling niet zag in mijn overzicht 'bestellingen in mijn account. Heb onmiddellijk telefonisch contact o..."
    afgesloten Succesvol
  • B. V.

    12/03/2019

    probleem met levering

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "2 maart 2019 een bestelling geplaats van een totaalbedrag van 159,90 euro. Het pakket werd in 3 keer geleverd omdat niet alle artikelen in 1 keer op voorraad waren. Het eerste pakket met een waarde va..."
    afgesloten Succesvol
  • n. w.

    6/03/2019

    Achterstallige betaling van verzendkosten

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Bonprix beweerde dat ik mijn verzendkosten in 2015 nooit heb betaald terwijl ik altijd alles op tijd betaal ze hebben ook nooit daar een herinnering voor gegeven ook geen aanmaning dus ik wist van nie..."
    afgesloten Succesvol
  • P. D.

    16/08/2018

    Factuur klopt helemaal niet

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Op 27-06-2018 deed ik een bestelling van €185,87. Op 30-06-2018 deed ik een bestelling van 30/06/2018 van 77,73 € Toen de eerste bestelling geleverd werd bleken er maar 4 stuks de goede maat te ..."
    afgesloten Succesvol
  • R. D.

    11/07/2018

    3 keer verkeerd geleverd

    BON PRIX CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Bestelling 2 januari 2018 van kledij en betaald. Bij ontvangst blijkt 1 van de artikelen in een verkeerde maat geleverd te zijn. Er wordt contact opgenomen met Bonprix met de vraag een correct artikel..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten voor deze sector