Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
betalingsbewijs wordt genegeerd
Tot mijn verbazing krijg ik een tweede maal een betalingsherinnering voor een bestelling die ik op 19 juli betaalde.Ik betaalde via de link op de website van Bonprix met Payconiq, het bedrag is van mijn rekening gegaan en ik heb een kopie van mijn rekeninguittreksel aan Bonprix bezorgd.De enige reactie die ik krijg is dat ze de betaling niet terugvinden.Ik heb de bank gecontacteerd, die mij bevestigt dat de betaling is uitgevoerd, maar dat ze niet kunnen zien op welke rekening het geld is gestort. Dit is blijkbaar normaal bij een betaling met PayConiq.Er is duidelijk een probleem met de betaal-applicatie op de website van Bonprix.Iedere communicatie met Bonprix eindigt in hetzelfde : ze kunnen de betaling niet terugvinden en ik kan niets anders doen dan ze mijn bewijs tonen. We draaien dus in een rondje en ik weet niet hoe dit op te lossen.Ik ben een zeer trouwe klant van Bonprix en betaal altijd mijn facturen onmiddellijk na ontvangst van de goederen. De hele situatie is dan ook behoorlijk stresserend voor mij.
Terugbetaling
Beste,Ik heb binnen de wettelijke termijn van 14 dagen mijn bestelling geannuleerd en daarom vraag ik terugstorting van betaalde som.Maar uw antwoord is negatief : het goed moet eerst geleverd worden - dan niet afgehaald worden - dan teruggestuurd en dan eerst terugbetaling.Ik kan niet akkoord gaan met deze omslachtige / niet wettelijke procedure.
problemen met terugbetaling
Beste, ik bestelde op 29 november aan Bonprix 3 artikels en ik moest terug sturen omdat die niet goed waren. Volgende dag ging ik naar een afhaal punt mondial relay en ik heb het gestuurd. Maar er is een vrouw aan klantendienst die heel racistisch is en elke keer ( sindien ik met haar hen gepraat) laat zij mij tot de laatste dag of over de termijn om ik te wachten de bestelling of de terugbetaling. Vandaag is 27 december, bijna 1 maand, en zij antwoordt niet meer naar mijn berichten en geen geld terug heb ik gekregen. Zij heeft gezien dat mijn naam niet belg is en zij doet altijd zo. Dus zorgen jullie goed wanneer jullie een bestelling naar Bonprix dodn omdat jullie naar 2 maanden jullie terugbetaling kunnen krijgen door mevrouw Emilie van klantendienst die denkt dat Bonprix is haar enige bedrijf. Vroeger heeft dat nooit gebreurd. Ik zal naar Bonprix van Duitsland dat ook laten weten.Bedankt. Ik kijk uit naar uw antwoord.De bestelling nummer is 80025205821/1.
Openstaand saldo
Volgens bonprix hebben we nog een openstaand saldo van 51,95€ staan.Normaal kan dit niet aangezien we alles betaald hebben, maar vergeten of vergissen kan gebeuren.We hebben al contact gehad met bonprix opgenomen voor een bewijs en overzicht van dit bedrag. Dit kunnen ze ons niet geven...dus willen we ook niet betalen. Nu kregen we een herinnering en aanmaning met extra kosten als we niet betalen voor 27/8.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten