Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Bon Prix

15/06/2023

Beste,Ik heb binnen de wettelijke termijn van 14 dagen mijn bestelling geannuleerd en daarom vraag ik terugstorting van betaalde som.Maar uw antwoord is negatief : het goed moet eerst geleverd worden - dan niet afgehaald worden - dan teruggestuurd en dan eerst terugbetaling.Ik kan niet akkoord gaan met deze omslachtige / niet wettelijke procedure.

Berichten (1)

Bon Prix

Naar: W. D.

15/06/2023

,Wij hebben je bericht goed ontvangen.We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.Tot binnenkort op bonprix.be.Met vriendelijke groeten.EmilieKlantendienstAanvraag nummer: ID[16953248801041206428ca01c5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform