Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Bon Prix

27/12/2022

Beste, ik bestelde op 29 november aan Bonprix 3 artikels en ik moest terug sturen omdat die niet goed waren. Volgende dag ging ik naar een afhaal punt mondial relay en ik heb het gestuurd. Maar er is een vrouw aan klantendienst die heel racistisch is en elke keer ( sindien ik met haar hen gepraat) laat zij mij tot de laatste dag of over de termijn om ik te wachten de bestelling of de terugbetaling. Vandaag is 27 december, bijna 1 maand, en zij antwoordt niet meer naar mijn berichten en geen geld terug heb ik gekregen. Zij heeft gezien dat mijn naam niet belg is en zij doet altijd zo. Dus zorgen jullie goed wanneer jullie een bestelling naar Bonprix dodn omdat jullie naar 2 maanden jullie terugbetaling kunnen krijgen door mevrouw Emilie van klantendienst die denkt dat Bonprix is haar enige bedrijf. Vroeger heeft dat nooit gebreurd. Ik zal naar Bonprix van Duitsland dat ook laten weten.Bedankt. Ik kijk uit naar uw antwoord.De bestelling nummer is 80025205821/1.

Berichten (6)

Bon Prix

Naar: M. R.

27/12/2022

,Wij hebben je bericht goed ontvangen.We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.Tot binnenkort op bonprix.be.Met vriendelijke groeten.EmilieKlantendienstAanvraag nummer: ID[16953248801031968138ff01d1]

M. R.

Naar: Bon Prix

27/12/2022

Omdat je (Emilie) te racistisch bent en ik zie dat niet jouw eigen moedertaal niet goed spreekt, nu zeg je dat ik geen pakket heb ontvangen , in plaats dat ik heb het teruggestuurd via mondial relay en ik will mijn geld terug. Je maakt zo opzettelijk. Geen probleem. Ik ga naar politie om een klacht te indienen omdat je Emilie niet mijn geld terig wilt sturen! Ik heb als bewijs allevier emails waar ik heb het geschreven dat ik het heb teriggestuurd en ik wil mijn geld terug. Als je geen Nederlands wil en weet spreken, blijf thuis. Zeker dit job met klanten is niet voor jou.

Bon Prix

Naar: M. R.

27/12/2022

,Wij hebben je bericht goed ontvangen.We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.Tot binnenkort op bonprix.be.Met vriendelijke groeten.EmilieKlantendienstAanvraag nummer: ID[169532488010319890090501d0]

Bon Prix

Naar: M. R.

30/12/2022

Beste Marian,Ik begrijp dat je wacht op de verwerking van je retourzending.Goed nieuws, ik zie dat je terugbetaling van ¤ 65,97 op 29 december is gedaan. Het was niet mogelijk om deze eerder over te zetten aangezien we je retourzending pas op 27 december ontvingen.Je kunt je retour nu ook zien in "Mijn bonprix".Ik wil je geruststellen, we reageren altijd op alle e-mails van elke klant, ook die van jou.In je bericht beweer je dat een van onze medewerkers racistisch is. Kun je mij hier meer informatie over geven? Er zijn inderdaad geen gesprekken geregistreerd. En in de e-mailwisselingen met onze klantenservice vind ik ook geen racistische opmerkingen of gedragingen.Ik vertrouw je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en blijf tot je beschikking voor eventuele verdere vragen.Guilaine,Team bonprixAanvraag nummer: ID[16953248801031968138ff01d1]

M. R.

Naar: Bon Prix

30/12/2022

Ik heb haar gezegd dat ik het al heb gestuurd en ik heb al van 2 weken met haar gesproken . en om denkbeeldige dingen te zeggen om me het geld niet terug te sturen, dit is met opzet. Net omdat ik geen Belg ben, is het niet haar job om mij te bespotten. Dat is onzin en domheid. Eerst kijk naar mijn emails daarna naar haar antwoorden en dan zeg mij dat dat geen racistisch is,oke? Zij werkt met klanten en zij moet hen respecteren,oke? Volgende keer ga ik dorect naar de politie!PAS OP! IK HEB NOG NIET MIJN GELD TERUG!! En vandaag is 30 december en de bestelling is van november. RESPECTEER DE TERUGTERMIJN EN DE KLANTEN!

Bon Prix

Naar: M. R.

30/12/2022

,Wij hebben je bericht goed ontvangen.We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.Tot binnenkort op bonprix.be.Met vriendelijke groeten.EmilieKlantendienstAanvraag nummer: ID[16953248801032169098e401d0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform