Terug

betalingsbewijs wordt genegeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Bon Prix

24/08/2023

Tot mijn verbazing krijg ik een tweede maal een betalingsherinnering voor een bestelling die ik op 19 juli betaalde.Ik betaalde via de link op de website van Bonprix met Payconiq, het bedrag is van mijn rekening gegaan en ik heb een kopie van mijn rekeninguittreksel aan Bonprix bezorgd.De enige reactie die ik krijg is dat ze de betaling niet terugvinden.Ik heb de bank gecontacteerd, die mij bevestigt dat de betaling is uitgevoerd, maar dat ze niet kunnen zien op welke rekening het geld is gestort. Dit is blijkbaar normaal bij een betaling met PayConiq.Er is duidelijk een probleem met de betaal-applicatie op de website van Bonprix.Iedere communicatie met Bonprix eindigt in hetzelfde : ze kunnen de betaling niet terugvinden en ik kan niets anders doen dan ze mijn bewijs tonen. We draaien dus in een rondje en ik weet niet hoe dit op te lossen.Ik ben een zeer trouwe klant van Bonprix en betaal altijd mijn facturen onmiddellijk na ontvangst van de goederen. De hele situatie is dan ook behoorlijk stresserend voor mij.

Berichten (2)

Bon Prix

Naar: M. H.

24/08/2023

,Wij hebben je bericht goed ontvangen.We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.Tot binnenkort op bonprix.be.Met vriendelijke groeten.EmilieKlantendienstAanvraag nummer: ID[169532488010449895692e01df]

Bon Prix

Naar: M. H.

24/08/2023

,Wij hebben je bericht goed ontvangen.We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.Tot binnenkort op bonprix.be.Met vriendelijke groeten.EmilieKlantendienstAanvraag nummer: ID[169532488010449895692e01df]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform