Meest recente klachten

L. C.
11/08/2025

Lin Cooremans

Geachte mevrouw/heer, Op 6/7/2025 kocht ik een nachthemd en betaalde hiervoor incl. de verzendingskosten 20,48€. U deelde mij op 8/7/2025 mee dat het product niet leverbaar is, waardoor u 20€48 binnen enkele dagen zou overschrijven naar de rekening die is gebruikt voor mijn online-betaling. Echter, hoe ongeloofwaardig ook, werd dit niet teruggestort naar mijn rekeningnr., maar naar een rekening waarmee ooit (in 2023) eens een bestelling zou zijn betaald. Dit is niet mijn rekeningnr. Ondanks de verschillende mails met bewijsstukken van betaling, kreeg ik als antwoord dat het bedrag is gestort op een nr. dat door de boekhouding gekend is van een bestelling in 2023 en dat u dus niets meer voor me kunt doen. Mag ik er u op wijzen dat een terugbetaling dient te gebeuren op hetzelfde rekeningnr. als waarmee de betaling is uitgevoerd? Ondanks de mails met bewijsstukken, wil u niet terugbetalen, dus zie ik me genoodzaakt test-aankoop hierbij te betrekken. Met vriendelijke groet, Lin Cooremans

In behandeling
J. M.
8/08/2024

kortingscode wordt niet toegepast

Geachte mevrouw/heer, Op 08/08/2024 wilde ik het [PRODUCT/DIENST] in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting geldig tot 08/08/2024 werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik heb mijn bestelling dan ook niet gevalideerd of betaald. Dit is de zuiverste misleiding. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting direct te willen toepassen zodat ik mijn bestelling kan plaatsen met de beloofde korting. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Foto Promotie/korting - Foto zonder kortingscode - Foto met kortingscode en zelfde bedrag

Opgelost
C. V.
6/05/2024

3 artikelen tekort in mijn pakket!

Beste,Ik ontving een pakketje en ik stelde vast dat er 3 items niet meegeleverd waren!Blancheporte weigert om dit te vergoeden!!Dank u

Afgesloten
R. B.
28/09/2023

Retour word niet terug betaald

Beste, ik deed een bestelling van € 51,93 op 24/08/2023. Factuur nr. 2350159266.Het pakket werd volledig met alle inhoud retour gestuurd op 26/08/2023 maar ze weigeren bij Blancheporte België om de som van € 51,93 terug te storten daar de retourzending zogezegd maar 2 artikelen bevatte.Ik kan jullie verzekeren dat ALLES werd teruggestuurd.Reeds enkele mails gestuurd maar weinig reactie.Nu is het zogezegd in behandeling bij de klantendienst maar ik hoor daar ook niets meer van.Ik eis wel de teugbetaling van deze som.

Opgelost
M. F.
16/08/2023

Slechte klantenservice

Beste,Ik ben niet te spreken over de slechte klantenservice!Waarom worden emails en prive berichten niet beantwoord?Ik heb zelf moeten bellen naar jullie, dit op mijn kosten!Ik ben naar 3 retour zaken moeten gaan om het retour product te kunnen terug sturen!Jammer dat klant is koning hier NIET van toepassing is!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform