Terug

Retour word niet terug betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Blancheporte

28/09/2023

Beste, ik deed een bestelling van € 51,93 op 24/08/2023. Factuur nr. 2350159266.Het pakket werd volledig met alle inhoud retour gestuurd op 26/08/2023 maar ze weigeren bij Blancheporte België om de som van € 51,93 terug te storten daar de retourzending zogezegd maar 2 artikelen bevatte.Ik kan jullie verzekeren dat ALLES werd teruggestuurd.Reeds enkele mails gestuurd maar weinig reactie.Nu is het zogezegd in behandeling bij de klantendienst maar ik hoor daar ook niets meer van.Ik eis wel de teugbetaling van deze som.

Berichten (16)

Blancheporte

Naar: R. B.

28/09/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

R. B.

Naar: Blancheporte

28/09/2023

Dergelijke mail heb ik reeds 2X ontvangen. 8 dagen zijn ondertussen een maand geworden.En nog steeds geen oplossing.

Blancheporte

Naar: R. B.

28/09/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: R. B.

29/09/2023

Klantendienst Blancheporte Geachte mevrouw De Cloedt,Bedankt voor uw mail.Het enige voorgaande contact die ik van u kan terugvinden dateert van 07/09/2023 waarin u inderdaad laat weten via mail dat u het volledige pakket heeft retour gestuurd.Echter hebben wij hier geen verdere reactie op mogen ontvangen.Ik stel vast dat er slechts 1 van de 2 artikelen retour werden geregistreerd.Ik heb hier dan ook het nodige voor gedaan om te recht te zetten.Het enige wat ik van u nog nodig heb is uw rekeningnummer.Zo kan ik de terugbetaling op een vlotte manier afhandelen.Met vriendelijke groeten,Tot binnenkort op www.blancheporte.beChavelli, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Retour word niet terug betaald - (CPTBE01885898-24) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

R. B.

Naar: Blancheporte

29/09/2023

Beste,ik heb de bestelling ontvangen op 28/08.Teruggestuurd op 26/08.Ondertussen veel berichten over en weer, niet enkel het bericht dat u aanhaalt.Bericht van Blancheporte dat ik slechts € 15,98 terug zou krijgen.Daar ben ik het niet mee eens aangezien de volledige bestelling werd teruggestuurd.Bericht gekregen op 06/08 van Blancheporte dat de retour niet volledig was.Bericht terug gestuurd dat die wel compleet was.Bericht gekregen op 07/09 dat de zaak in behandeling was en dat het 8 dagen zou duren.Ik heb dan ook mijn rekening nummer doorgestuurd.Daarna niets meer gehoord of gezien.Ik heb dan op 20/09 nogmaals een bericht gestuurd.Antwoord van Blancheporte was dat het onderzoek bezig was en dat ik wel bericht zou krijgen.Dus tot op heden nog niets ontvangen.Zie bijlage aub voor rekeningnummer.Mvg

Blancheporte

Naar: R. B.

29/09/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

R. B.

Naar: Blancheporte

29/09/2023

Sorry, de data werd per vergissing omgewisseld.Ontvangen op 24/08Retour op 26/08

Blancheporte

Naar: R. B.

29/09/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

R. B.

Naar: Blancheporte

29/09/2023

Quote"Echter hebben wij hier geen verdere reactie op mogen ontvangen.Ik stel vast dat er slechts 1 van de 2 artikelen retour werden geregistreerd."De bestelling bestond uit 7 stuks.Mvg

Blancheporte

Naar: R. B.

29/09/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

R. B.

Naar: Blancheporte

29/09/2023

Beste,het volledige pakket met alle inhoud van de bestelling werd in de originele verpakking van Blancheporte retour gestuurd. Was het pakket misschien opengemaakt? Ik had het speciaal heel goed dichtgemaakt met tape om dit tegen te gaan.Maar ik vind dat ik daar de dupe niet moet van zijn.Ik zal daarvoor niet liegen, ik ben geen dief en heb niets nodig die niet van mij is!Ik begrijp ook niet waarom Blancheporte met deze firma verder wil werken om pakjes te versturen, ik heb ook reeds ervaren dat de 2 laatste bestellingen verstuurd met mondialrelay opengemaakt waren.Als het echt zo is dat ik niet volledig vergoed word voor mijn retourzending dan zal ik gegarandeerd geen enkele bestelling meer plaatsen bij Blancheporte, ook al ben ik reeds heel wat jaren klant.MvgAls het zo is

Blancheporte

Naar: R. B.

29/09/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: R. B.

02/10/2023

Klantendienst Blancheporte Geachte mevrouw De Cloedt,Bedankt voor uw mail.Het bedrag van Eur35.95 werd terugbetaald op 29/09/2023.Het kan tot maximum 15 dagen duren vooraleer dit op de rekening staat.Met vriendelijke groeten,Tot binnenkort op www.blancheporte.beChavelli, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Retour word niet terug betaald - (CPTBE01885898-24) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

R. B.

Naar: Blancheporte

04/10/2023

Beste,slechts een gedeeltelijke terugbetaling? Oké, bedankt.Maar ik had mijn standpunt duidelijk gemaakt.Dus vanaf heden mogen jullie al mijn gegevens, klant nummer, naam, adres, e-mail adres enz. uit jullie bestanden verwijderen.Ik wil dan ook geen enkele reclame folder van Blancheporte per post noch per e-mail meer ontvangen.Mvg

Blancheporte

Naar: R. B.

04/10/2023

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: R. B.

05/10/2023

Klantendienst Blancheporte Geachte mevrouw De Cloedt,Bedankt voor uw mail.Het volledige bedrag werd u terugbetaald.Dit gaat om een bedrag van Eur35.95 en Eur15.98 wat een som maakt van Eur51.93.Ik verwacht dat het bedrag van Eur15.98 binnen enkele dagen op de rekening zal staan.Ik heb in ieder geval alle publicatie stopgezet. Het kan zijn dat men eenmalig nog ene cataloog ontvangt daar deze reeds voorgedrukt klaarliggen.Met vriendelijke groeten,Tot binnenkort op www.blancheporte.beChavelli, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Retour word niet terug betaald - (CPTBE01885898-24) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform