Geachte mevrouw/heer,
Op 6/7/2025 kocht ik een nachthemd en betaalde hiervoor incl. de verzendingskosten 20,48€.
U deelde mij op 8/7/2025 mee dat het product niet leverbaar is, waardoor u 20€48 binnen enkele dagen zou overschrijven naar de rekening die is gebruikt voor mijn online-betaling.
Echter, hoe ongeloofwaardig ook, werd dit niet teruggestort naar mijn rekeningnr., maar naar een rekening waarmee ooit (in 2023) eens een bestelling zou zijn betaald. Dit is niet mijn rekeningnr.
Ondanks de verschillende mails met bewijsstukken van betaling, kreeg ik als antwoord dat het bedrag is gestort op een nr. dat door de boekhouding gekend is van een bestelling in 2023 en dat u dus niets meer voor me kunt doen.
Mag ik er u op wijzen dat een terugbetaling dient te gebeuren op hetzelfde rekeningnr. als waarmee de betaling is uitgevoerd?
Ondanks de mails met bewijsstukken, wil u niet terugbetalen, dus zie ik me genoodzaakt test-aankoop hierbij te betrekken.
Met vriendelijke groet,
Lin Cooremans