Klacht
M. F.
Naar: Blancheporte
Beste,Ik ben niet te spreken over de slechte klantenservice!Waarom worden emails en prive berichten niet beantwoord?Ik heb zelf moeten bellen naar jullie, dit op mijn kosten!Ik ben naar 3 retour zaken moeten gaan om het retour product te kunnen terug sturen!Jammer dat klant is koning hier NIET van toepassing is!
Berichten (11)
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be
Blancheporte
Naar: M. F.
DATA NOT AVAILABLE
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst BlancheporteGeachte meneer Fonteyne,Bedankt voor uw e-mail en de moeite dat u neemt om uw ontevredenheid te uiten.Intussen hebben wij uw berichten via de Franstalige-facebookpagina kunnen vinden. Deze waren inderdaad ongelezen en hierdoor onbeantwoord waarvoor onze excuses.Mails van uw mailadres fonteynemike@hotmail.com kunnen wij niet vinden. Wellicht heeft u geantwoord op no-reply mails die dus onze klantendienst niet bereiken.Uw telefonisch contact op 14/08 werd goed geregistreerd.Blijkbaar wou u een retourzending doen via Mondial Relay maar waren de afhaalpunten in uw buurt gesloten. Helaas kunnen wij hier weinig aan veranderen. Het artikel iets later dan voorzien retourneren dan de normale termijn was uiteraard geen probleem geweest. Wij begrijpen dat de termijn van retourzending tijdens de zomervakantie en de sluitingsmomenten van de afhaalpunten kan afwijken. U deelt ons mee dat u inmiddels de retourzending heeft gedaan via Bpost.U kan ons het betaalbewijs van Bpost gerust bezorgen via mail naar klantendienst@web.blancheporte.be zodat we éénmalig hiervan de terugbetaling kunnen uitvoeren. Bij ontvangst hiervan kunnen wij het nodige doen. Gelieve ons ook uw rekeningnummer te bezorgen.Wij willen u er ook aan herinneren dat wij via andere kanalen steeds beschikbaar zijn: per mail via klantendienst@web.blancheporte.be en per telefoon op het nummer 0900/10.477 of 069/48.01.47Met vriendelijke groeten,Tot binnenkort op www.blancheporte.beLise, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Slechte klantenservice - (CPTBE01856107-12) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be
M. F.
Naar: Blancheporte
Beste, Ik had wel degelijk gestuurd via een contact formulier online!Elke dag zag ik dat jullie op jullie fb pagina gingen posten, en werden mijn berichten wel degelijk gelezen!Maar deze werden allemaal niet of toch niet tijdig beantwoord!Ik merk in jullie antwoord ik ik ik..........Dus wéér eens de klant zijn fout!Ik wil de kosten vergoed zien worden van tijd en mijn telefoon gesprek.U mag mij een vergoeding aanbieden of andere compensatie.MvgFonteyne Mike
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be
M. F.
Naar: Blancheporte
Beste, Ik had wel degelijk gestuurd via een contact formulier online!Elke dag zag ik dat jullie op jullie fb pagina gingen posten, en werden mijn berichten wel degelijk gelezen!Maar deze werden allemaal niet of toch niet tijdig beantwoord!Ik merk in jullie antwoord ik ik ik..........Dus wéér eens de klant zijn fout!Ik wil de kosten vergoed zien worden van tijd en mijn telefoon gesprek.U mag mij een vergoeding aanbieden of andere compensatie.MvgFonteyne Mike
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst BlancheporteGeachte meneer Fonteyne,Bedankt voor uw feedback.1/ De facebookpagina wordt automatisch gevoed en berichten kunnen ruim op voorhand ingepland worden om gepubliceerd te worden. Het is absoluut niet zo dat wij uw bericht met opzet hebben genegeerd of niet hebben behandeld.Uw berichten waren ongelezen , waarvoor onze excuses.2/ Gelieve ons de mails door te sturen die u hebt gekregen ter bevestiging bij het valideren van het online contactformulier. Mogelijks is er dan iets misgelopen en ik wil dit graag even nagaan, gezien ik geen enkel contact van u kan vinden via het online contactformulier noch via e-mail.Bij ontvangst van deze mails (die u ons dus gewoon kan doorsturen naar klantendienst@web.blancheporte.be) en bij ontvangst van het bewijs van uw telefoonfactuur (waarop duidelijk staat hoeveel kosten u heeft gemaakt naar ons nummer) kan ik dit uitzonderlijk voor u terugbetalen.Afhaalpunten kunnen ook online geraadpleegd worden. Als je in de online account ingelogd bent ga je naar mijn bestellingen = mijn bestelling bekijken = retourneren/ruilen = en onder punt 3 klikt u op mijn afhaalpunt vinden.Mocht u in de toekomst nog problemen hebben kan u ook bellen naar het nummer 069/48.01.47 (tarief lokale oproep).Met vriendelijke groeten,Tot binnenkort op www.blancheporte.beChavelli, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - Slechte klantenservice - (CPTBE01856107-12) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be
M. F.
Naar: Blancheporte
Beste, Ik heb wel degelijk gestuurd via jullie site, deze bij contact!Jullie hadden al lang een compensatie kunnen regelen om terug vertrouwen te maken met wij als klant!Nu willen jullie alsnog jullie gelijk halen, dit merk ik uit jullie antwoord!!!Ik had een betere klantenservice verwacht, en al zeker na weken wachten om antwoord te geven via Messenger!Best teleurgesteld!Mvg
Blancheporte
Naar: M. F.
Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten