Terug

3 artikelen tekort in mijn pakket!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Blancheporte

06/05/2024

Beste,Ik ontving een pakketje en ik stelde vast dat er 3 items niet meegeleverd waren!Blancheporte weigert om dit te vergoeden!!Dank u

Berichten (16)

Blancheporte

Naar: C. V.

06/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: C. V.

07/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste mevrouw De CloedtBedankt voor uw mail.Op welk klantennummer heeft u dit besteld?Alvast bedankt en fijne dag.Met vriendelijke groeten.Tot binnenkort op www.blancheporte.beJelle, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - 3 artikelen tekort in mijn pakket! - (CPTBE02013039-95) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

C. V.

Naar: Blancheporte

07/05/2024

Beste,Mijn klantennummer is 843193714In mijn pakket ontbraken er 3 artikelen!Gelieve het nodige te doen om het bedrag van de 3 artikelen in vermindering te brengen op mijn factuur.U vindt in bijlage een bewijs dat het order niet volledig werd verzonden.Dank uMvg,Carmen Verbrugge

Blancheporte

Naar: C. V.

07/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

C. V.

Naar: Blancheporte

08/05/2024

Beste,Doordat ik 3 artikelen niet heb ontvangen, vind ik dit niet kunnen dat jullie er niet in tussen komen!!Ik zal alleszins geen goeie reclame maken van Blancheporte!!Groeten

Blancheporte

Naar: C. V.

08/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: C. V.

10/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste mevrouw VerbruggeBedankt voor uw mail.Welke artikels heeft u niet ontvangen uit uw pakket?Alvast bedankt en fijne dag.Met vriendelijke groeten.Tot binnenkort op www.blancheporte.beJelle, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - 3 artikelen tekort in mijn pakket! - (CPTBE02013039-95) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

C. V.

Naar: Blancheporte

10/05/2024

Beste,Ik heb deze 3 t-shirts niet ontvangen:Ref nr 5659713Ref nr 5655503Ref nr 5912903Dank uMvg,Carmen

Blancheporte

Naar: C. V.

10/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: C. V.

10/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste mevrouw VerbruggeBedankt voor uw mail.Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de dienst boekhouding.Deze dienst zal dit verder voor u bekijken.Ik hoop aan uw verzoek te hebben voldaan en blijf verder steeds tot uw dienst.Met vriendelijke groetenTot binnenkort op www.blancheporte.beJelle, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - 3 artikelen tekort in mijn pakket! - (CPTBE02013039-95) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

C. V.

Naar: Blancheporte

15/05/2024

Beste,Wanneer zal ik bericht krijgen van de dienst boekhouding?Ik heb nog steeds de 3 artikelen die op mijn factuur aangerekend zijn niet ontvangen.Dank uMvg,Carmen Verbrugge

Blancheporte

Naar: C. V.

15/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 069/48 01 47 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19 u.Tot heel snel op blancheporte.be

Blancheporte

Naar: C. V.

15/05/2024

Klantendienst Blancheporte Beste mevrouw VerbruggeBedankt voor uw mail.Onze dienst boekhouding is dit momenteel aan het bekijken, hiervan zal u dus spoedig meer weten.Steeds tot uw dienst en fijne dag.Met vriendelijke groeten.Tot binnenkort op www.blancheporte.beJelle, BlancheporteHerhaling van uw berichtKlacht - 3 artikelen tekort in mijn pakket! - (CPTBE02013039-95) Tot heel snel op blancheporte.be Tot heel snel op blancheporte.be

C. V.

Naar: Blancheporte

02/07/2024

Beste, Nog steeds kreeg ik geen antwoord! Mijn geduld is op… Ik zal een advocaat raadplegen! Groeten Carmen

Blancheporte

Naar: C. V.

02/07/2024

Klantendienst Blancheporte Geachte mevrouw Verbruggen,Bedankt voor uw mail.Gezien dit blijft aanslepen heb ik dit voor u rechtgezet.Gezien de reeds vele rechtzettingen in het verleden (niet ontvangen bestellingen, verloren retourzendingen, ontbrekende artikelen,...) kan er niet meer vastgehouden worden aan geloofwaardigheid.Hierdoor is het dus ook niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen met betaling na ontvangst.Met vriendelijke groeten, Tot binnenkort op www.blancheporte.beChave, BlancheporteHerhaling van uw bericht Nieuw bericht van CARMEN ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Tot heel snel opblancheporte.be

C. V.

Naar: Blancheporte

02/07/2024

Beste, Ik kan er niets aan doen dat er in het verleden al vele rechtzettingen gebeurd zijn!! Wat willen jullie? Dat ik de artikelen die ik niet heb ontvangen tóch moet betalen? Dat er retourzendingen verloren zijn is ook niet mijn schuld! Ik heb alle retourbewijzen in mijn bezit! Bedankt dat jullie het recht hebben gezet wat betreft de niet ontvangen t-shirts… toch wil ik jullie melden dat ik geen schuld tref dat ik de artikels niet heb ontvangen! Mvg, Carmen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform