Meest recente klachten

P. K.
16/10/2024

Promotie gratis batterij

Geachte mevrouw/heer, Op 11/6/24 kocht ik een kettingzaag GPC1820L20-QW met onderstaande EAN code waardoor ik recht had op een extra batterij. Ik nam met jullie contact op en deed de aanmelding binnen de periode van de promotie. Ik stel echter vast dat ik intussen geen batterij mocht ontvangen en bij navraag enkele weken geleden bleek dit niet meer mogelijk 'omdat de promotie inmiddels verlopen is'. Ik heb deze aanmelding weldegelijk tijdig gedaan en kan dit aantonen met mailverkeer tussen uw dienst naverkoop en mij. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 31 oktober 2024 mij alsnog de batterij te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie deelname promotie -Kopie Rekening en EAN code

Afgesloten
Y. B.
15/07/2024

Actie batterij geweigerd ondanks alle voorwaarden voldaan

Op 3 juni een bladblazer gekocht op bol.com . Dit is een toestel dat aan alle actievoorwaarden voldoet, voor het gratis verkrijgen van een extra batterij.. dit heb ik van hen op mail. Ik verstuur de factuur van bol.com en een foto van het eannummer op de doos. Maar het factuurnummer blijkt niet leesbaar? Bizar aangezien het een pdf is. Op mijn vragen van wat er juist mis is krijg ik geen antwoord. Handige manier om mensen te lokken en dan toch niets te geven in ruil. Ik wil graag de batterij waar ik recht op heb. In bijlage de factuur die zogezegd niet leesbaar is, en een foto van de eancode.

Opgelost
M. D.
1/07/2024

terug betaling cashback

beste ik heb een boormachine gekocht in de cashback promo en nu blijkt dat je alleen deze kan krijgen via internet ,iets dat nergens vermeld stond in de folder ,ik vroeg dus om deze op de oude manier te krijgen door alles op te sturen maar dat kon niet iets dat ik abnormaal vindt daar dat niet iedereen overweg kan met internet of een SCANNER heeft om de gegevens door te sturen mijn registratienummer van de aanvraag bij black en decker is 3677080 het is wel nu zo dat iedereen moet kunnen genieten van een promo zelfs zonder internet en waarom niet weer werken met een coupon afgestempeld in de zaak waar je deze aankoopt

Afgesloten
C. L.
29/12/2023

Actie leverancier : extra batterij

Beste, ik deed mee aan een actie waar bij aankoop van een grastrimmer een extra batterij werd aangeboden. Ik heb de nodige procedure gevolgd en telkens werd me gezegd dat de gegevens niet leesbaar zijn, terwijl dit onterecht is. Vandaar deze klacht. Klanten iets beloven, houdt ook in dat je je daaraan moet houden.

Afgesloten
H. M.
8/02/2022

niet naleven van promotie

Beste,Op 5 juli kocht ik een blackanddecker grastrimmer.Op 6 juli nam ik deel aan promotieactie van Blackanddecker voor een gratis extra accu.Mijn deelname werd geregistreerd onder nummer 2766210.Op 8 juli ontving ik een mail van Blackanddecker dat de EAN code niet leesbaar was. Op mijn verzonden mail kon ik nochtans de ean code goed lezen. Soit.Op 8 juli maak ik de eancode nogmaals over zowel in pdf als in jpeg. Voor alle zekerheid vermeld ik de code ook in cijfers.In de overtuiging dat nu alles ok is wacht ik op extra accu. Maar ik bleef wachten.Op 12 januari 2022 meld ik dat de gratis accu mij nog altijd niet heeft bereikt. Op 25 januari stuur ik een herinnering. Na verschillende mails waarbij ik van het kastje naar de muur wordt verzonden, meldt blackanddecker doodleuk dat de actie is afgesloten.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform