Terug

niet naleven van promotie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Black & Decker

08/02/2022

Beste,Op 5 juli kocht ik een blackanddecker grastrimmer.Op 6 juli nam ik deel aan promotieactie van Blackanddecker voor een gratis extra accu.Mijn deelname werd geregistreerd onder nummer 2766210.Op 8 juli ontving ik een mail van Blackanddecker dat de EAN code niet leesbaar was. Op mijn verzonden mail kon ik nochtans de ean code goed lezen. Soit.Op 8 juli maak ik de eancode nogmaals over zowel in pdf als in jpeg. Voor alle zekerheid vermeld ik de code ook in cijfers.In de overtuiging dat nu alles ok is wacht ik op extra accu. Maar ik bleef wachten.Op 12 januari 2022 meld ik dat de gratis accu mij nog altijd niet heeft bereikt. Op 25 januari stuur ik een herinnering. Na verschillende mails waarbij ik van het kastje naar de muur wordt verzonden, meldt blackanddecker doodleuk dat de actie is afgesloten.

Berichten (3)

H. M.

Naar: Black & Decker

10/02/2022

Geachte,In antwoord op uw email van 10 februari 2022 luidend: Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw e-mail.Wij hebben uw registratie voor u nagekeken en zien dat de betaling niet werd gedaan voor de porto en administratiekosten. Wij kunnen helaas niets meer voor u betekenen. Onze excuses voor het oponthoud. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,ShirleyHet BLACK+DECKER team"Ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen met betaallink om 2,95 euro verzend- en administratiekosten online over te maken. Hoe kon ik dan de betaling uitvoeren?Ik stel nu vast dat u thans impliciet toegeeft dat ik aan de actievoorwaarden voldeed en dat de ean code wel leesbaar was. Ook daarvan kreeg nooit een bevestiging.MVGHenri Maes

H. M.

Naar: Black & Decker

14/02/2022

Antwoord van Blackanddecker:Geachte heer/mevrouw,Op basis van uw melding informeren wij u als volgt.Wij hebben uw aanvraag destijds afgewezen omdat er een aantal gegevens ontbraken. Hier hebben wij een foutmail over gestuurd met verdere instructies om alsnog uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen. In reactie hierop heeft u contact met ons opgenomen en hebben wij gevraagd de EAN alsnog aan ons te doen toekomen, wat niet gebeurd is. Pas in januari heeft u nogmaals contact opgenomen, waarbij wij meermaals vermeld hebben dat wij uw aanvraag niet meer in behandeling konden nemen omdat de promotie is afgesloten.In februari is er verwezen naar de betaallink, welke niet is verzonden in verband met de niet goedgekeurde promotie. Onze excuses voor de hierdoor ontstane verwarring. Dit was echter reeds eerder aan u gecommuniceerd.Zoals vermeld in de mail van juli en vervolgens van januari is uw aanvraag niet compleet en is het niet meer mogelijk deze te wijzigen.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,LianneHet BLACK+DECKER teamMijn antwoord :Nog dezelfde dag van uw mail waarop u voorhield de ean code niet te kunnen lezen werd dezelfde dag de eancode nogmaals over zowel in pdf als in jpeg overgemaakt. Voor alle zekerheid vermelde ik de code ook in cijfers. Hoe durft u beweren de eancode niet ontvangen te hebben terwijl de u overgemaakte emails het tegendeel bewijzen, Van een firma als Blackanddecker verwacht ik correctheid en geen verwardheid! MVGHenri Maes

H. M.

Naar: Black & Decker

17/02/2022

mail blackanddecker:##- Typ uw reactie boven deze regel -##Uw verzoek (3716127) is bijgewerkt. Beantwoord deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen. Ilkay Alacali (BLACK+DECKER®)17 feb. 2022 01:08 ESTBeste Henri Maes, Op 8/7/2021 zou u een email ontvangen hebben waarin stond aan welke voorwaarden u nog moest voldoen om toch te kunnen deelnemen. Ook heeft u de €2.95 niet betaald voor de verzending van de accu.Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onderstaande contact gegevens E-mail: blackanddecker@consumercare.infoTel: België +32 78 48 12 04 / NL +31 43 880 0159 Met vriendelijke groeten,Ilkay Beste,Ik neem akte dat ik voldeed aan de voorwaarden.Nogmaals ik heb echter nooit een betalingsuitnodiging ontvangen. Op welke rekening moest ik dan de 2,95 euro betalen?MVGGroeten,Henri Maes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform