Antwoord van Blackanddecker:Geachte heer/mevrouw,Op basis van uw melding informeren wij u als volgt.Wij hebben uw aanvraag destijds afgewezen omdat er een aantal gegevens ontbraken. Hier hebben wij een foutmail over gestuurd met verdere instructies om alsnog uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen. In reactie hierop heeft u contact met ons opgenomen en hebben wij gevraagd de EAN alsnog aan ons te doen toekomen, wat niet gebeurd is. Pas in januari heeft u nogmaals contact opgenomen, waarbij wij meermaals vermeld hebben dat wij uw aanvraag niet meer in behandeling konden nemen omdat de promotie is afgesloten.In februari is er verwezen naar de betaallink, welke niet is verzonden in verband met de niet goedgekeurde promotie. Onze excuses voor de hierdoor ontstane verwarring. Dit was echter reeds eerder aan u gecommuniceerd.Zoals vermeld in de mail van juli en vervolgens van januari is uw aanvraag niet compleet en is het niet meer mogelijk deze te wijzigen.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,LianneHet BLACK+DECKER teamMijn antwoord :Nog dezelfde dag van uw mail waarop u voorhield de ean code niet te kunnen lezen werd dezelfde dag de eancode nogmaals over zowel in pdf als in jpeg overgemaakt. Voor alle zekerheid vermelde ik de code ook in cijfers. Hoe durft u beweren de eancode niet ontvangen te hebben terwijl de u overgemaakte emails het tegendeel bewijzen, Van een firma als Blackanddecker verwacht ik correctheid en geen verwardheid! MVGHenri Maes