Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
herstelling wordt niet uitgevoerd
Beste, Ik heb midden 2018 vijf huishoudtoestellen van ATAG aangekocht bij de verbouwing van mijn woning Blanc Scourchet 4B te 7890 Wodecq In juni 2024 is mijn vaatwasser reeds een tweede maal hersteld geweest door de herstellingsdienst van ATAG. Midden december 2024 heb ik terug op die dienst beroep moeten doen omdat de vaatwasser terug defect was. Sindsdien is de herstellingsdienst van Atag 4 of 5 maal langsgeweest (niet altijd dezelfde technieker); De foutmelding op het toestel gaf aan dat de waterpomp defect is; de ene zegt dat de waterpomp defect is, de andere zegt dat er nog iets anders defect is maar geen enkele technieker van ATAG heeft de nodige wisselstukken bij? Het laatste bezoek van de technieker dateert van +/- 2 maanden. Deze laatste technieker is binnengekomen zonder enig gereedschap; hij heeft gewoon enkele foto's genomen van het toestel en is dan weggegaan zonder iets proberen te herstellen. DIT IS ONAANVAARDBAAR! Ik heb enkele weken terug een mail gestuurd naar ATAG met verzoek mij te laten weten wanneer het toestel hersteld zal worden. IK KRIJG GEWOON GEEN ANTWOORD OP MIJN MAIL. Het is zo dat de wettelijke garantie voorbij is maar gezien ik 5 ATAG toestellen gekocht heb via mijn keukenbouwer (ook 5 ATAG toetsellen aangekocht in 2005 via dezelfde keukenbouwer) heeft ATAG de verplichting al mijn defecte toestellen te herstellen voor een bedrag van 90 euro. Ik denk dat ATAG die herstellingen niet meer wil verrichten omdat die kost waarschijnlijk hoger ligt dan die 90 euro. Graag verneem ik van Testaankoop wat mijn rechten zijn. Kan testaankoop contact opnemen met ATAG? Ik wil mijn klacht openbaar maken op de testaankoop-site indien Atag niet overgaat tot de herstelling van het toestel. Ik ben bereikbaar op 0475 24 35 89 voor bijkomende info
149 € om NIETS UIT TE VOEREN
eind nov. tel. aanvraag bezoek technieker 1 vuur kookplaat kapot, bezoek slechts op 11 dec, bleek niets aan de hand met kookvuur, probleem kwam door een beetje vocht ingesijpeld en in de schakelaar gelopen wegens een beetje loszitten kookplaat in de frame, was nu opgedroogd als technieker aan de knop draaide, geen enkel verder onderzoek werd door technieker uitgevoerd, toch moesten we 149 € betalen ! Zogezegd terug te krijgen bij aankoop nieuwe kookplaat, alhoewel totaal zinloos gezien alles in orde. Graag terugbetaling van 149 € of toch tenminste een deel ervan. Reeds meerdere e-mails werden hierover naar Atag gestuurd, zonder resultaat. Waar blijft de duurzaamheid bij Atag ?
Omruiling onder garantie
Op 10/02/2023 kochten wij een Hisence diepvriezer bij Electro Troc in Ronse. Deze was 2 jaar in garantie zoals vermeld op de factuur. Half augustus merkten wij dat enkel het onderste deel van de diepvriezer nog werkte. Eind augustus kwam er een technieker langs en zei dat de diepvriezer moest worden omgeruild. De technieker belde nog ter plaatse naar kantoor om zeker te zijn dat we niet zelf terug naar de winkel moesten om deze om te ruilen. Dit was niet het geval, hij zou aan huis omgeruild worden. Ik mail de factuur en identificatieplaatjes door op hun vraag om het toestel te ruilen. We zijn nu 2 maand later en nog steeds geen diepvriezer. Ik heb verschillende malen gebeld met Pieter van de klantendienst. Telkens kreeg ik het antwoord dat ze zelf geen antwoord kregen van Hisence betreffende de omruiling. Half oktober kreeg ik het antwoord na een telefonisch contact van mij dat deze case besproken ging worden met Hisence in een meeting. Dus zoals besproken bel ik de dag nadien terug en er was nog steeds geen antwoord van hen (Hisence)! Vandaag krijg ik droogweg een mail dat het toestel onherstelbaar is (dat wisten we al) en dat we naar de winkel terug moeten om een oplossing te zoeken? Een oplossing zoeken? Wij willen zoals beloofd een nieuw diepvriezer aan huis omgeruild en dit na 2 maanden gebel zonder antwoorden en nu dit....
roest in stoomoven
Beste, We hebben in 2012 een nieuwe stoomoven gekocht (SQ4311T/SQ4392T) waar we heel tevreden over waren...Tot op het ogenblik we roestvorming begonnen te krijgen in de oven! In een paar weken tijd zitten we zelfs met meerdere gaatjes in de stoomoven die steeds maar verder roesten. Ik vind het toch niet normaal dat er roestvorming mogelijk is in een stoomoven! De oven werd steeds correct gebruikt en correct onderhouden. Toen ik dit probleem begon op te zoeken op internet, zag ik dat ik blijkbaar niet de eerste klant ben van ATAG die hierover klaagt... We hebben in 2012, vijf ATAG toestellen aangekocht bij de aankoop van onze nieuwe keuken (oven met microgolf functie,vaatwas, dampkap,inductievuur) waar we wel heel tevreden van zijn. Ik hoop dan ook dat ATAG met een snelle oplossing komt waardoor we ook van onze stoomoven opnieuw heel tevreden kunnen zijn.
service ATAG beneden alle peil
Ons ingebouwd afwasmachine gaf een error F10, Ik heb naar service dienst gebeld. Maandag 23 oktober is er een monteur langs gekomen. Hij ging informatie inwinnen en ging die week ons terugbellen. Niet dus.Sinds dan al tientallen malen servicedienst en monteur opgebeld. Ze beloven ons steeds terug te bellen of de verantwoordelijke te laten terugbellen, dit gebeurt echter nooit.Ondertussen zijn we al 7 weken verder en hebben we nog geen afspraak om ons toestel te herstellen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten