Terug

herstelling wordt niet uitgevoerd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

P. M.

Naar: ATAG

18/08/2025

Beste, Ik heb midden 2018 vijf huishoudtoestellen van ATAG aangekocht bij de verbouwing van mijn woning Blanc Scourchet 4B te 7890 Wodecq In juni 2024 is mijn vaatwasser reeds een tweede maal hersteld geweest door de herstellingsdienst van ATAG. Midden december 2024 heb ik terug op die dienst beroep moeten doen omdat de vaatwasser terug defect was. Sindsdien is de herstellingsdienst van Atag 4 of 5 maal langsgeweest (niet altijd dezelfde technieker); De foutmelding op het toestel gaf aan dat de waterpomp defect is; de ene zegt dat de waterpomp defect is, de andere zegt dat er nog iets anders defect is maar geen enkele technieker van ATAG heeft de nodige wisselstukken bij? Het laatste bezoek van de technieker dateert van +/- 2 maanden. Deze laatste technieker is binnengekomen zonder enig gereedschap; hij heeft gewoon enkele foto's genomen van het toestel en is dan weggegaan zonder iets proberen te herstellen. DIT IS ONAANVAARDBAAR! Ik heb enkele weken terug een mail gestuurd naar ATAG met verzoek mij te laten weten wanneer het toestel hersteld zal worden. IK KRIJG GEWOON GEEN ANTWOORD OP MIJN MAIL. Het is zo dat de wettelijke garantie voorbij is maar gezien ik 5 ATAG toestellen gekocht heb via mijn keukenbouwer (ook 5 ATAG toetsellen aangekocht in 2005 via dezelfde keukenbouwer) heeft ATAG de verplichting al mijn defecte toestellen te herstellen voor een bedrag van 90 euro. Ik denk dat ATAG die herstellingen niet meer wil verrichten omdat die kost waarschijnlijk hoger ligt dan die 90 euro. Graag verneem ik van Testaankoop wat mijn rechten zijn. Kan testaankoop contact opnemen met ATAG? Ik wil mijn klacht openbaar maken op de testaankoop-site indien Atag niet overgaat tot de herstelling van het toestel. Ik ben bereikbaar op 0475 24 35 89 voor bijkomende info

Berichten (1)

ATAG

Naar: P. M.

25/08/2025

Beste, We zijn inderdaad reeds meermaals langs geweest bij deze klant. Het toestel is onherstelbaar verklaard door eigen gebruik van de klant. Onze hoofdmonteur gaat nog een laatste keer langs gaan om alles duidelijk aan de klant en uit te leggen wat de volgende stappen zijn. Met vriendelijke groet, Laura service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform