Terug

service ATAG beneden alle peil

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: ATAG

01/12/2017

Ons ingebouwd afwasmachine gaf een error F10, Ik heb naar service dienst gebeld. Maandag 23 oktober is er een monteur langs gekomen. Hij ging informatie inwinnen en ging die week ons terugbellen. Niet dus.Sinds dan al tientallen malen servicedienst en monteur opgebeld. Ze beloven ons steeds terug te bellen of de verantwoordelijke te laten terugbellen, dit gebeurt echter nooit.Ondertussen zijn we al 7 weken verder en hebben we nog geen afspraak om ons toestel te herstellen.

Berichten (1)

ATAG

Naar: L. C.

04/12/2017

Geachte,Onze technieker heeft ondertussen telefonisch contact gehad met de klant.Er staat een afspraak voor aanstaande vrijdag 8/12/2017. Met vriendelijke groet,Elke LosAftersales AgentT: 3253806208E.Los@atag.beATAG Belgie NV/SAIndustriezone Erpe-MereKeerstraat 1 - 9420 Erpe-Merewww.atagbenelux.comATAG Benelux is part of the Gorenje Group - www.gorenjegroup.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform