Op 10/02/2023 kochten wij een Hisence diepvriezer bij Electro Troc in Ronse. Deze was 2 jaar in garantie zoals vermeld op de factuur. Half augustus merkten wij dat enkel het onderste deel van de diepvriezer nog werkte. Eind augustus kwam er een technieker langs en zei dat de diepvriezer moest worden omgeruild. De technieker belde nog ter plaatse naar kantoor om zeker te zijn dat we niet zelf terug naar de winkel moesten om deze om te ruilen. Dit was niet het geval, hij zou aan huis omgeruild worden. Ik mail de factuur en identificatieplaatjes door op hun vraag om het toestel te ruilen. We zijn nu 2 maand later en nog steeds geen diepvriezer. Ik heb verschillende malen gebeld met Pieter van de klantendienst. Telkens kreeg ik het antwoord dat ze zelf geen antwoord kregen van Hisence betreffende de omruiling. Half oktober kreeg ik het antwoord na een telefonisch contact van mij dat deze case besproken ging worden met Hisence in een meeting. Dus zoals besproken bel ik de dag nadien terug en er was nog steeds geen antwoord van hen (Hisence)! Vandaag krijg ik droogweg een mail dat het toestel onherstelbaar is (dat wisten we al) en dat we naar de winkel terug moeten om een oplossing te zoeken? Een oplossing zoeken? Wij willen zoals beloofd een nieuw diepvriezer aan huis omgeruild en dit na 2 maanden gebel zonder antwoorden en nu dit....