Terug

roest in stoomoven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ATAG

19/11/2018

Beste, We hebben in 2012 een nieuwe stoomoven gekocht (SQ4311T/SQ4392T) waar we heel tevreden over waren...Tot op het ogenblik we roestvorming begonnen te krijgen in de oven! In een paar weken tijd zitten we zelfs met meerdere gaatjes in de stoomoven die steeds maar verder roesten. Ik vind het toch niet normaal dat er roestvorming mogelijk is in een stoomoven! De oven werd steeds correct gebruikt en correct onderhouden. Toen ik dit probleem begon op te zoeken op internet, zag ik dat ik blijkbaar niet de eerste klant ben van ATAG die hierover klaagt... We hebben in 2012, vijf ATAG toestellen aangekocht bij de aankoop van onze nieuwe keuken (oven met microgolf functie,vaatwas, dampkap,inductievuur) waar we wel heel tevreden van zijn. Ik hoop dan ook dat ATAG met een snelle oplossing komt waardoor we ook van onze stoomoven opnieuw heel tevreden kunnen zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform