AMAZON

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

67 punten
Goede klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 20,97%
Closed 79,03%
  • 289 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 79% opgeloste klachten via het platform
1 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 1 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • G. B.

    18/09/2020

    niet geleverd,kan amazon niet bereiken

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    " Beste,ik bestelde een shielding schort, besteld op 3 augustus, levering voorzien voor elf september, niets ontvangen. Indien ik mijn account open, staat er: niets aangekocht. Alle contactvormen gaan..."
  • S. B.

    17/09/2020

    Terugbetaling - order niet ontvangen

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde een ventilator van de site van amazon.de op 9 augustus voor 75 euro. Eerste verwachtdatum was tussen 13 en 17 augustus. Deze was dan uitgesteld naar 20 augustus. Eerste keer heb..."
  • G. B.

    24/08/2020

    account ,terugsturen

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste,ik bestelde emf meter benetech gm3120 en emf stickers. Ik contacteerde U eerder over terugsturen meter.Er werd een goedkoper exemplaar opgestuurd en de meter meet zelfs geen gsmstraling.Bij de s..."
  • S. V.

    11/08/2020

    oud toestel niet teruggenomen

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik nam reeds contact met de verkoper, amazon.nl, via chat. Daar werd gesteld dat amazon.nl een Nederlands bedrijf is en dus niet verplicht is zich te houden aan de Belgische wetgeving rond verplichte ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • I. L.

    8/08/2020

    Geen pakket, geen terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde op 10 mei 2020 50 mondmaskers via Amazon.de. De verkoper is Roludom. Mijn pakket werd verwacht rond 16 juni. Helaas heb ik dit pakket nooit gezien. Je kan via Amazon hierover vrage..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. D.

    28/07/2020

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik kreeg net tweemaal te horen dat ik een defecte harde schijf van €119,89 niet terugbetaald krijg omdat zogezegd niet het juiste item in de verpakking zat. Het is de tweede keer dat dit gebeurt. T..."
    afgesloten Niet succesvol
  • P. V.

    2/07/2020

    retourzendingsdocument

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "wil haardroger terugzenden, maar wachten nog steeds naar antwoord van SALON SERVIS, besteld en geleverd door Amazon...."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. V.

    25/06/2020

    terugbetaling lidmaatschap

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "In juli 2019 deed ik een bestelling scheermesjes via Amazon; bij toeval en ongewild heb ik mij op dat ogenblik lid gemaakt van Amazon Prime. Maandelijks werd 5.99 euro via mijn VISA kaart ingehouden..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • G. D.

    17/06/2020

    leveringen zonder bestelling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik ontving 2 leveringen zogezegd van Amazon.de. Ik heb wel verschillende mails ontvangen die ik telkens weg klikte of verwijderde, maar uiteindelijk heb ik 2 pakketjes gekregen telkens voor een..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • J. G.

    17/06/2020

    aanrekening abonnement

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, al tweemaal is er een bedrag van 5,99€ van mijn mastercard gecrediteerd voor een abonnement van amazon prime. Ik heb hiervoor geen abonnement afgesloten. (heb hier zelfs nog nooit van gehoord) ..."

Bekijk alle klachten