AMAZON

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

62 punten
Goede klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 175
Gesloten 72,00%
  • 175 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 72% gesloten klachten via het platform
3 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 3 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • V. B.

    22/02/2021

    Amazon prime abonnement zonder mijn toestemming

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik zag dat op het rekening uittreksel van mijn creditcard zowel in december als januari 2021 een betaling geregistreerd van iets meer dan 9 € voor een abonnement Amazon Prime (video?)dat ik niet heb b..."
  • P. V.

    21/02/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, op 22/11/2020 bestelde ik een smartwatch fossil FTW 4017. Begin december 2020 ontving ik een pakje van amazon. Een bruine omslag met daar in in doorschijnende plastiek de wijzerplaat van mijn b..."
  • C. D.

    11/02/2021

    Gsm met garantie

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Wij hadden een Gsm (Xiaomi MI Note 10 smartphone) via jullie aangekocht. *er komt een probleem met de gsm die onder garantie valt. Bij contact op te nemen (12/10/20) wordt er ons gevraagd ..."
  • J. D.

    18/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde op 20 november 2 artikelen op amazon.nl. Het betreft een macbook pro en een ipad pro. Ik heb deze artikelen helaas te laat gekregen en ze waren in een andere webwinkel goedkoper. Du..."
  • Y. N.

    6/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde een headset op 4/2/19 ordernummer 303-4884510-3606700. Wegens een technische defect, toestel teruggegeven (februari/maart2020). Amazon erkent probleem en vraagt om de bestell..."
    afgesloten Niet succesvol
  • R. K.

    5/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik heb op 7 augustus een macbook pro en een iphone 11 pro max besteld op amazon.fr. Ik heb beide artikelen op 30 september afgegeven in een Bpost punt en heb hiervan het etiket bijgehouden. Na e..."
    afgesloten Succesvol
  • A. P.

    19/12/2020

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, op 07 november plaatste ik een bestelling voor een webcam. Ik kreeg die pas toe op 01 december terwijl er bij de status stond dat de webcam op 11-12 november zou toekomen. Daarna werd de datum ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • J. V.

    9/12/2020

    Blokering van account

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 27/11 (black Friday) heb ik via Amazon 2 items besteld. Twee dagen later, krijg ik een bericht dat mijn account geblokkeerd is. Ik moest documenten bezorgen om te bewijzen dat de credit..."
    afgesloten Niet succesvol
  • L. V.

    8/12/2020

    Bestelling na verzending eenzijdig opgezegd door Amazon

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde een twee tal weken geleden een artikel dat afgeprijst stond op Amazon.de. Vandaag kijk ik op mijn account en zie ik dat Amazon dit eenzijdig en zonder verwittigen blijkbaar heeft..."
    afgesloten Niet succesvol
  • J. T.

    8/12/2020

    Probleem met levering

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik bestelde op 17/11/2020 een PlayStation 5 via de Duitse Amazon website. Dit was een van de weinige plaatsen waar er stock was en ik er in slaagde een toestel te bemachtigen. De levering..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten