AMAZON

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

70 punten
Goede klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 19,64%
Closed 80,36%
  • 234 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 80% opgeloste klachten via het platform
2 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 2 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • M. D.

    Vandaag

    Problemen met terugbetaling

    "Ik bestelde een AMD processor die in beschadigde verpakking aankwam. Ik stuurde hem terug samen met een ander pakje na het weekend op 2 maart. Op 3 maart werden ze in ontvangst genomen bij Amazon en o..."
  • J. J.

    29/03/2020

    geen bestellingen gedaan

    "ik kreeg een mail dat ik een bestelling had geplaatst op 24 maart, daarna nog een mail dat ik nog een bestelling had gedaan . ik verwijderde de mails omdat ik niets had besteld . op donderdag 27 maa..."
  • P. V.

    28/03/2020

    Niet geleverde boeken

    "Beste, een paar weken terug kocht ik via Amazon Duitsland een encyclopedie in zestien delen over sprookjes,ik betaalde bijna 400 euro maar kreeg slechts zes delen opgestuurd.reeds een aantal mails v..."
  • E. S.

    8/03/2020

    Oplichting via Amazon

    "Beste In februari probeerde ik via Amazon tot tweemaal toe een werkbank van het merk Ondis aan te kopen, maar kreeg ik het bedrag meteen terug gestort, zonder enige melding waarom. Ook een mail hierov..."
  • c. v.

    7/03/2020

    Verkeerde e-mail

    "Beste, ik had via fnac een pakket besteld. Dit was via Amazon als leverancier. Via de website van fnac wist ik dat het verzonden was en wist ik de barcode van het pakket. Het was af te halen vanaf 5/3..."
  • c. k.

    20/02/2020

    Problemen met levering

    "Beste, ik bestelde op 5 januari 2020 een plafondlamp bij Amazon.de. De lamp ging toekomen op 5 februari, maar is nog steeds niet aangekomen. Ik kan enkel contact opnemen met de chinese verkoper, ech..."
    afgesloten Succesvol
  • R. V.

    12/02/2020

    'Nieuwe' koffiemachine komt vuil en versleten toe

    "Beste, Enkele dagen geleden kochten wij een koffiemachine bij jullie: de Philips EP2220/10. Mag ik u allereerst er op wijzen dat wij betaald hebben voor een nieuw toestel. Om alvast te beginn..."
    afgesloten Succesvol
  • A. G.

    10/02/2020

    ontbrekende medicatie

    "Beste, ik bestelde bij Amazon 3 dozen medicatie.Bij de levering bleek de verpakking beschadigd te zijn met de vermelding van bpost:Geachte klant,uw zending werd perongeluk beschadigd.onze excuses.Maar..."
    afgesloten Succesvol
  • t. p.

    19/01/2020

    geen restitutie

    " Beste, Ik bestelde op 12 september een douche cabine van de firma Milu Shopping bij Amazon. Na montage bleek de douchecabine hevig te lekken en ook na herhaaldelijk proberen het dicht te kitten ble..."
  • A. B.

    12/01/2020

    Problemen met pakket en terugbetaling

    "Beste, Ik bestelde 29 december 2019 een pakket nl een tefal snelkookpan op amazon. Volgens het traceringsnummer werd het pakket op 31 december geleverd op mijn thuisadres. Op deze dag was ik thuis ..."

Bekijk alle klachten