Goedemiddag,
Op 1 december om 10:40 h, plaats ik op Amazon.de een bestelling van een LG OLED TV. zie bijlage.
Dit ook op aanwijzen van jullie vergelijkende test, en verwijzing naar deze site.
Tijdens de bestelling werd er duidelijk aangeven dat er voorraad was, en dit zou op dit ogenblik volgens hun site nog steeds zo zijn.
Met de vermelding van een leveringstermijn 1 - 3 dagen.
Ik zou vervolgens een mail ontvangen wanneer dit bezorgd zou worden.
Tot op heden nog niets mogen ontvangen.
donderdag 4 december zeer vroeg in de morgen rond 01:00 h, plaats ik een bericht, met de vraag wanneer ik ons toestel zou mogen ontvangen.
Waarop ik iets later volgend antwoord krijg, zie bijlage. Volgens mij een automatisch gegenereerd antwoord, een niet veel zeggend antwoord.
Vandaag 5 december om 12:40 h week nog steeds niet waar ik aan toe ben, of mag verwachten !
Je zou toch na 5 dagen iets concreet van antwoord mogen ontvangen ! Echt mogelijkheden om contact te nemen met hen zijn er blijkbaar ook niet. Klantenservice ???!
Kunnen jullie dit even nakijken a.u.b.
Bedankt,