Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Faillisement Air Belgium
Geachte,Op 31 aug 2023 heb ik via Connections ( reisbureau) mijn ticket van Brussel naar Kaapstad( Zuid Afrika) met Air Belgium gekocht en volledig betaald. Nu blijken ze failliet te zijn gegaan maar wat van betaalde reis? Hoe en wanneer zie ik mijn geld terug? Reisbureau Connections geeft ook geen duidelijk antwoord. Graag had ik geweten hoe het nu verder moet.MvgDenise GeorgeVan Peenestraat 33 bus 32020 Antwerpen0487197696
Terugbetaling
Beste , ik bestelde vliegtickets via Vliegtickets.be.Via de pers hebben we vernomen dat Air Belgium zijn vluchten annuleert vanaf 3 oktober.
Terugbetaling van geboekte tickets
Beste, we boekten op 5 sept 2 tickets retour naar Johannesburg, de oudste woont daar en heeft leverkanker, daarom is het noodzakelijk dat we gaan. Deze week vernamen we het nieuws dat de vluchtten gestopt worden, wij boekten van 18 okt tot 6 november. We namen ook de grootste anulatieverzekering. Financieel is het niet haalbaar voor ons om een tweede boeking te maken als we het geld niet in retour krijgen, wegens de dringende reden zouden we het erg op prijs stellen als we dit zo spoedig mogelijk kunnen terugkrijgen. Ik stuurde reeds een aangetekend schrijven met de nodige gegevens en eveneens een mail naar het moederbedrijf. Van harte dank voor uw vlotte medewerking.
Toegezegde terugbetaling blijft uit
Beste, mijn vlucht had op 17/8 vertraging. Ik heb hierover gemaild met de diensten van AirBelgium en zou een compensatie krijgen van 1200€, deze werd toegezegd begin oktober. Ik heb nog steeds geen betaling ontvangen, ook krijg ik geen antwoord meer op mijn mails. Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten