Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Air Belgium

22/09/2023

Beste , ik bestelde vliegtickets via Vliegtickets.be.Via de pers hebben we vernomen dat Air Belgium zijn vluchten annuleert vanaf 3 oktober.

Berichten (8)

Air Belgium

Naar: R. B.

22/09/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team

Air Belgium

Naar: R. B.

25/09/2023

Geachte,Bedankt voor uw email.Mogen wij de referentie van het Air Belgium kennen of desnoods het vertrekdatum van de passagiers ?Met beleefde groeten,Customer ServiceT. +0800 70 797Rue Emile Francqui 2, 1435 Mont-Saint-Guibert,This message (including any attachments) contains confidential information intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If you are not the intended recipient, you should delete this message and are hereby notified that any disclosure, duplication, or distribution of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.airbelgium.comLinkedInTwitterFacebook

R. B.

Naar: Air Belgium

26/09/2023

Vlucht KF2305 van 12/11/2023 Brussel - KaapstadVlucht KF2306 van 23/11/2023 Kaapstad- BrusselPassagiers BONGAERTS RUDI en Paternini Manuela

Air Belgium

Naar: R. B.

26/09/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team

Air Belgium

Naar: R. B.

27/09/2023

Beste,Zoals aangegeven op onze website, zal elk verzoek om terugbetaling worden gedaan op voorwaarde dat de passagier zelf ons een e-mail stuurt met zijn/haar boekingsreferenties en bankrekeningnummer.Bedankt voor het informeren van uw klant.SaloméCustomer Support OfficerT. -Rue Emile Francqui 2, 1435 Mont-Saint-Guibert, BelgiumThis message (including any attachments) contains confidential information intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If you are not the intended recipient, you should delete this message and are hereby notified that any disclosure, duplication, or distribution of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.airbelgium.comLinkedInTwitterFacebook

R. B.

Naar: Air Belgium

03/10/2023

Het vermelde e-mailadres op je website klopt niet.

Air Belgium

Naar: R. B.

03/10/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team

Air Belgium

Naar: R. B.

06/10/2023

Beste,Als u uw ticket via een agentschap of touroperator hebt geboekt, neem dan rechtstreeks contact op met uw boekingsagent.We verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak dat deze aankondiging kan veroorzaken en danken u voor uw begrip en geduld.Met vriendelijke groeten,SaloméCustomer Support OfficerT. M.Rue Emile Francqui 2, 1435 Mont-Saint-Guibert,This message (including any attachments) contains confidential information intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If you are not the intended recipient, you should delete this message and are hereby notified that any disclosure, duplication, or distribution of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.airbelgium.comLinkedInTwitterFacebook


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform