Terug

Toegezegde terugbetaling blijft uit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Air Belgium

14/11/2022

Beste, mijn vlucht had op 17/8 vertraging. Ik heb hierover gemaild met de diensten van AirBelgium en zou een compensatie krijgen van 1200€, deze werd toegezegd begin oktober. Ik heb nog steeds geen betaling ontvangen, ook krijg ik geen antwoord meer op mijn mails. Mvg

Berichten (7)

Air Belgium

Naar: I. B.

14/11/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team

I. B.

Naar: Air Belgium

23/11/2022

Beste, wanneer wordt dit opgelost aub? Mvg, Ilse Bernaerts

Air Belgium

Naar: I. B.

23/11/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team

I. B.

Naar: Air Belgium

19/12/2022

Beste, ik verwijs naar Uw mail dd 6/12, weer bijna 14 dagen geleden. U zegt mij toe te betalen maar wanneer gebeurt dit daadwerkelijk aub??Mvg, Ilse Bernaerts

Air Belgium

Naar: I. B.

19/12/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team

I. B.

Naar: Air Belgium

03/01/2023

Beste, half december toezegging ontvangen dat de uitbetaling binnen de 14 dagen zal volgen. Tot op vandaag nog niets. Het is toch niet normaal dat heel dat proces 4 maanden duurt!

Air Belgium

Naar: I. B.

03/01/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre e-mail, merci. Nous traitons les demandes par ordre de priorité et mettons tout en œuvre pour vous répondre au plus vite.A très bientôt,L’Equipe Air Belgium---Hallo,We hebben uw e-mail goed ontvangen, bedankt. We verwerken verzoeken in volgorde van prioriteit en doen ons best om er zo snel mogelijk op te reageren.Tot ziens,Het Air Belgium Team---Hello,We have well received your e-mail, thank you. We treat all requests in order of priority and make every effort to respond to you as quickly as possible.See you soon,The Air Belgium Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform