Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling na annulatie
Geachte mevrouw/heer, op 13/09/2024 hadden we een parkeerplaats gereserveerd voor 14 dagen op aeorpark CharleroiOp wegens staking van de luchthaven is onze vlucht geannuleerd en heb ik ook deze parking geannuleerd. Op deze annulatie hebben we bericht gekregen dat deze aanvaard is en de terugbetaling binnen enkele dagen zou gebeuren (zie bijlage) na herhaalde keer contact via website te hebben gemaakt en email gestuurd, krijgen we geen reactie op deze terugbetaling, ook telefonisch contact lukt niet want na verschillende stappen te doorlopen en bij het uiteindelijk doorverbinden met een medewerker, is het direct bezettoon. daarom willen we via jullie toch proberen om het door ons betaalde bedrag, 103,16€ terug te vorderen, er zat ook een annulatie verzekering bij de boeking inbegrepen. Met vriendelijke groeten, Meuris Suzanne Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Bedrog
BesteAls gebruiker van jullie diensten voel ik mij bedrogen. Ik heb voor 13/8/22 een reservatie geboekt op AEROPARK 29(bis) Avenue Jean Mermoz 6041 Gosselies. Deze parking ligt op minder dan 1 km van de luchthaven. Bij aankomst bleek deze parking echter volzet en werden,we in colonne (ik was niet de enige) naar een andere parking gebracht. Deze parking was beduidend groter, maar lag wel 2.5 km van de luchthaven. Om nog op tijd te komen moest ik verplicht bijbetalen voor de shuttle. Het plan om te voet te gaan kon niet doorgaan.Het ergste deed zich echter op de terugvlucht voor toen we door vertraging buiten de uren van de shuttle arriveerden. Bijgevolg moesten we zelf instaan voor ons vervoer terug naar de wagen.Dit grenst voor mij aan bedrog en ik beschouw het niet organiseren van een terugrit naar de parking als het verbreken van de overeenkomst. Ik eis dan ook de volledige terugbetaling van de 32 euro voor de parking als de 5 euro van de shuttle.Groeten
Teruggave betaling na annulering
Mijn reservering voor parkeren bij Parkvia heb twee dagen voorafgaand aan de parkeerdatum per mail geannuleerd. Verzoek hierbij was door te geven hoe ik kon annuleren als de mail niet voldoende was. Pas twee dagen later kreeg ik door hoe ik kon annuleren, te laat om dit nog in te kunnen voeren via internet. Nu mailwisseling gehad, maar ze willen het geld niet terug betalen. Zie bijgaand document met mailwisseling. Bij de eerste mail duurde het twee dagen voordat ik een reactie had, daarna krijg ik wel direct dezelfde dag bericht. Voor mij is dit een teken van bewust traineren, zodat ze het parkeerbedrag ad. 45 euro niet terug hoeven te betalen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten