Terug

Teruggave betaling na annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Aeropark Charleroi

18/08/2016

Mijn reservering voor parkeren bij Parkvia heb twee dagen voorafgaand aan de parkeerdatum per mail geannuleerd. Verzoek hierbij was door te geven hoe ik kon annuleren als de mail niet voldoende was. Pas twee dagen later kreeg ik door hoe ik kon annuleren, te laat om dit nog in te kunnen voeren via internet. Nu mailwisseling gehad, maar ze willen het geld niet terug betalen. Zie bijgaand document met mailwisseling. Bij de eerste mail duurde het twee dagen voordat ik een reactie had, daarna krijg ik wel direct dezelfde dag bericht. Voor mij is dit een teken van bewust traineren, zodat ze het parkeerbedrag ad. 45 euro niet terug hoeven te betalen.

Berichten (3)

Aeropark Charleroi

Naar: A. C.

02/09/2016

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Aeropark Charleroi

02/09/2016

Geachte Aeropark Charleroi, Het antwoord vind ik niet bevredigend. Waarom staat nergens duidelijk wat de procedure is. Op mijn reservering zie ik alleen staan dat 24 uur voorafgaand geannuleerd moet worden. Dit heb ik ruim drie dagen voorafgaand aan mijn reservering, dus op maandag, gedaan. Mijn annuleringsverzoek per mail is dus tijdens kantooruren door jullie gelezen. Het lijkt me stug dat er ook op dinsdag niemand op kantoor aanwezig zou zijn. In mijn mail heb ik duidelijk gevraagd welke actie van mij nodig was om op een goede manier te kunnen annuleren. Als dan pas na twee dagen (woensdagmiddag) een mail wordt gestuurd, minder dan 24 uur voorafgaand, dan zie ik hier boze opzet om een klant zijn geld niet terug te willen betalen.Met vriendelijke groet,M. de Brouwer

Aeropark Charleroi

Naar: A. C.

08/09/2016

Beste de Brouwer, Bedankt voor uw mail. Nogmaals, als u uw verzoek betreffende een annulatie emailt, zal deze alleen worden doorgevoerd tijdens de kantooruren en de opzegtermijn wordt berekend vanaf het moment dat ParkCoud daadwerkelijk het verzoek tot annulatie verwerkt. U wordt daarom geadviseerd om een annulatie verzoek via de 'Mijn rekening'-functie uit te voeren.   Dat betekend dat als u annulatie/mail niet op tijd wordt gezien dan kan het niet worden verwerkt, dus daarom raden wij iedereen aan om te annuleren via 'Mijn Account'. Helaas kunnen wij u geen terugbetaling aanbieden. Met vriendelijke groet, Denis Muftarovski Klantenservice ParkVia (NL) On Fri, 2 Sep at 12:28 PM , ParkVia (NL)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform