BesteAls gebruiker van jullie diensten voel ik mij bedrogen. Ik heb voor 13/8/22 een reservatie geboekt op AEROPARK 29(bis) Avenue Jean Mermoz 6041 Gosselies. Deze parking ligt op minder dan 1 km van de luchthaven. Bij aankomst bleek deze parking echter volzet en werden,we in colonne (ik was niet de enige) naar een andere parking gebracht. Deze parking was beduidend groter, maar lag wel 2.5 km van de luchthaven. Om nog op tijd te komen moest ik verplicht bijbetalen voor de shuttle. Het plan om te voet te gaan kon niet doorgaan.Het ergste deed zich echter op de terugvlucht voor toen we door vertraging buiten de uren van de shuttle arriveerden. Bijgevolg moesten we zelf instaan voor ons vervoer terug naar de wagen.Dit grenst voor mij aan bedrog en ik beschouw het niet organiseren van een terugrit naar de parking als het verbreken van de overeenkomst. Ik eis dan ook de volledige terugbetaling van de 32 euro voor de parking als de 5 euro van de shuttle.Groeten