Geachte mevrouw/heer,
op 13/09/2024 hadden we een parkeerplaats gereserveerd voor 14 dagen op aeorpark CharleroiOp
wegens staking van de luchthaven is onze vlucht geannuleerd en heb ik ook deze parking geannuleerd. Op deze annulatie hebben we bericht gekregen dat deze aanvaard is en de terugbetaling binnen enkele dagen zou gebeuren (zie bijlage)
na herhaalde keer contact via website te hebben gemaakt en email gestuurd, krijgen we geen reactie op deze terugbetaling, ook telefonisch contact lukt niet want na verschillende stappen te doorlopen en bij het uiteindelijk doorverbinden met een medewerker, is het direct bezettoon.
daarom willen we via jullie toch proberen om het door ons betaalde bedrag, 103,16€ terug te vorderen, er zat ook een annulatie verzekering bij de boeking inbegrepen.
Met vriendelijke groeten,
Meuris Suzanne
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht