Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ongemakken tijdens verblijf
Beste,Wij hadden een relax weekend gepland én geboekt in het nieuwe IBIS hotel BredeneDaar aangekomen kregen we een mooie kamer, nr. 401, maar waar na enkele minuten al bleek dat de verwarming stuk was.Men ging dit repareren..'s Avonds bleek dit nog niet hersteld dus om 22.15 u !! naar een andere kamer op het 1ste verdiep, nr. 102Verwarming bleek hier wel gedeeltelijk te werken zodat slapen enigszins mogelijk was mits de airco blower de ganse nacht aan bleef, gevolg, lawaai..Zaterdag ochtends rond 06.30 u gewekt door enkele enthousiaste arbeiders ?Bleek dat wij een kamer hadden gekregen vlak naast de werf waar me, nog volop bezig was.Dan maar naar het ontbijt (waar men losjes 21 Euro voor aanrekende maar bij ons gelukkig in de winter-deal begrepen zat) dat eigenlijk geen ontbijt was.Amper broodjes (hard) een stokbrood, beetje hesp en kaas, koude roerei en wat croissants...smakelijk dus.Dan maar naar de balie en terug een andere kamer voorgesteld gekregen op het zevende, kamer nr. 707 bleek een werkende verwarming te hebben.. men zou het de ganse dag opvolgen Om 17.00 u terug in het hotel en men wist ons zeer verrukt te vertellen dat ook de 707 niet naar behoren bleek te werken en ze voor ons dan maar nr. 712 hadden geselecteerd.Inderdaad deze kamer bleek wel degelijk behaaglijk warm én er was geen werfzone voor het raam..Enkel het logo van de hotel keten (IBIS) boven het raam..Alles leek in orde tot we gingen slapen want toen heeft de wind een ganse nacht rond het logo blijven waaien waarbij deze een fluitend geluid produceerde.. en ook de verwarming ging ook niet uit, dus..'s Anderendaags zijn wij allebei volledig gestresseerd terug naar huis geredenEen relax weekendje is uitgedraaid in een regelrechte nachtmerrie, en dit aan onze eigenste Belgische kustIn veertig jaar reizen zelfs nooit in het buitenland meegemaakt.Nog even meegeven dat de mensen, Allegria en Stijn, hun uiterste best hebben gedaan om niet alleen ons maar ook enkele andere gasten, te helpen maar het was dweilen met de kraan open
Ondermaats hotelverblijf
Beste,Wij hebben met een cadeaubox 3 dagen zalig onthaasten bij Ibis budget Knokke van 16/12 tot 18/12/2023 een tweepersoonskamer geboekt.Op meerdere websites zoals Ibisbudgetknokke.be, booking.com, bongo.be, dogsincluded.nl en ook op de bevestiging van de reservatie wordt het accent gelegd op honden toegelaten en privé parking aanwezig. Het is slechts bij de rubriek faciliteiten en of in kleine letters te lezen dat beide diensten betalend zijn.In de kamer is er geen kleerkast of ander opbergkast, geen stoel en de klaptafel met wandbevestiging is aan een zijde los van de muur en aan de andere zijde van de muur aan het loskomen met dus het risico dat bij het uitklappen de tafel volledig van de muur zou los komen en dus de tafel is onbruikbaar. Er is wel tussen de wandspiegel en de wand een ruimte van +/- 20 cm met 2 kleerhangers waar wij met moeite de dikke winterjassen hebben kunnen hangen.Dagelijks poetsen zoals vermeld op de website is ook niet gedaan.De vrij toegankelijke en ongecontroleerde parking aan 15 euro per nacht en nogmaals 15 euro per nacht voor de hond op de kamer, die niet gepoetst wordt, is een brug te ver. Een kind tot 12 jaar op de kamer inclusief ontbijt is goedkoper.Enig positief punt is dat het personeel zeer vriendelijk is.Dit hotel is ondermaats en zeker te duur, Ibis, Accor onwaardig.Copie shrijven naar: Toerisme vlaanderen, Horeca vlaanderen, Smartbox, Test aankoop.
Problemen terugbetaling annulering
BesteIk had op vrijdag 21/8 een hotelkamer geboekt van 24/8 tot 7/9 bij een Ibis hotel in Tallinn. Deze boeking was last-minute (door de regelgeving omtrent COVID-19), waardoor ik de annuleringstermijn al had overschreden.Door de annulering van mijn vlucht (door COVID-19) op zaterdagavond omstreeks 22u, kon ik echter geen gebruik maken van deze boeking. Toen ik het hotel hiervan op de hoogte bracht wezen zij mij er op dat ik de annuleringstermijn al had overschreden. Hierdoor heb ik geen recht op een terugbetaling van de boeking, terwijl ik wel moest annuleren door overmacht (COVID-19). Ik begrijp dat we niet alles kunnen terugkrijgen doordat alles zo last minute is geregeld maar een (gedeeltelijke) terugbetaling of voucher zou wel op zijn plaats zijn. De boeking is gebeurd via Agoda, zij handelden steeds als tussenpersoon tussen mij en Ibis.Alvast bedankt en met vriendelijke groetenErwin Claes
Problemen met terugbetaling
Beste,Ik reserveerde online een kamer op 15/12 voor dezelfde avond, wegens consultatie op maandagmorgen 16/12 om 08.00u in het ZNA Jan Palfijn. Bij aankomst bleek de reservering gemaakt voor 18/12. Verplaatsen of terugbetalen bleek niet mogelijk. Er werd geen moeite gedaan om na te gaan bij wie de fout lag.Een nieuwe reservering werd dan ter plaatse betaald.Op heden heb ik de reservering van 18/12 geannuleerd, waarbij ik niet akkoord ga met de algemene voorwaarden die hier worden toegepast en waarbij geen terugbetaling mogelijk is.Het volledige reserveringsnummer: HWMDDMMT_0100000148155497PPmvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten