Beste,Wij hadden een relax weekend gepland én geboekt in het nieuwe IBIS hotel BredeneDaar aangekomen kregen we een mooie kamer, nr. 401, maar waar na enkele minuten al bleek dat de verwarming stuk was.Men ging dit repareren..'s Avonds bleek dit nog niet hersteld dus om 22.15 u !! naar een andere kamer op het 1ste verdiep, nr. 102Verwarming bleek hier wel gedeeltelijk te werken zodat slapen enigszins mogelijk was mits de airco blower de ganse nacht aan bleef, gevolg, lawaai..Zaterdag ochtends rond 06.30 u gewekt door enkele enthousiaste arbeiders ?Bleek dat wij een kamer hadden gekregen vlak naast de werf waar me, nog volop bezig was.Dan maar naar het ontbijt (waar men losjes 21 Euro voor aanrekende maar bij ons gelukkig in de winter-deal begrepen zat) dat eigenlijk geen ontbijt was.Amper broodjes (hard) een stokbrood, beetje hesp en kaas, koude roerei en wat croissants...smakelijk dus.Dan maar naar de balie en terug een andere kamer voorgesteld gekregen op het zevende, kamer nr. 707 bleek een werkende verwarming te hebben.. men zou het de ganse dag opvolgen Om 17.00 u terug in het hotel en men wist ons zeer verrukt te vertellen dat ook de 707 niet naar behoren bleek te werken en ze voor ons dan maar nr. 712 hadden geselecteerd.Inderdaad deze kamer bleek wel degelijk behaaglijk warm én er was geen werfzone voor het raam..Enkel het logo van de hotel keten (IBIS) boven het raam..Alles leek in orde tot we gingen slapen want toen heeft de wind een ganse nacht rond het logo blijven waaien waarbij deze een fluitend geluid produceerde.. en ook de verwarming ging ook niet uit, dus..'s Anderendaags zijn wij allebei volledig gestresseerd terug naar huis geredenEen relax weekendje is uitgedraaid in een regelrechte nachtmerrie, en dit aan onze eigenste Belgische kustIn veertig jaar reizen zelfs nooit in het buitenland meegemaakt.Nog even meegeven dat de mensen, Allegria en Stijn, hun uiterste best hebben gedaan om niet alleen ons maar ook enkele andere gasten, te helpen maar het was dweilen met de kraan open