Terug

Ondermaats hotelverblijf

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Accor Hotels

21/12/2023

Beste,Wij hebben met een cadeaubox 3 dagen zalig onthaasten bij Ibis budget Knokke van 16/12 tot 18/12/2023 een tweepersoonskamer geboekt.Op meerdere websites zoals Ibisbudgetknokke.be, booking.com, bongo.be, dogsincluded.nl en ook op de bevestiging van de reservatie wordt het accent gelegd op honden toegelaten en privé parking aanwezig. Het is slechts bij de rubriek faciliteiten en of in kleine letters te lezen dat beide diensten betalend zijn.In de kamer is er geen kleerkast of ander opbergkast, geen stoel en de klaptafel met wandbevestiging is aan een zijde los van de muur en aan de andere zijde van de muur aan het loskomen met dus het risico dat bij het uitklappen de tafel volledig van de muur zou los komen en dus de tafel is onbruikbaar. Er is wel tussen de wandspiegel en de wand een ruimte van +/- 20 cm met 2 kleerhangers waar wij met moeite de dikke winterjassen hebben kunnen hangen.Dagelijks poetsen zoals vermeld op de website is ook niet gedaan.De vrij toegankelijke en ongecontroleerde parking aan 15 euro per nacht en nogmaals 15 euro per nacht voor de hond op de kamer, die niet gepoetst wordt, is een brug te ver. Een kind tot 12 jaar op de kamer inclusief ontbijt is goedkoper.Enig positief punt is dat het personeel zeer vriendelijk is.Dit hotel is ondermaats en zeker te duur, Ibis, Accor onwaardig.Copie shrijven naar: Toerisme vlaanderen, Horeca vlaanderen, Smartbox, Test aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform