Terug

Problemen terugbetaling annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: Accor Hotels

27/08/2020

BesteIk had op vrijdag 21/8 een hotelkamer geboekt van 24/8 tot 7/9 bij een Ibis hotel in Tallinn. Deze boeking was last-minute (door de regelgeving omtrent COVID-19), waardoor ik de annuleringstermijn al had overschreden.Door de annulering van mijn vlucht (door COVID-19) op zaterdagavond omstreeks 22u, kon ik echter geen gebruik maken van deze boeking. Toen ik het hotel hiervan op de hoogte bracht wezen zij mij er op dat ik de annuleringstermijn al had overschreden. Hierdoor heb ik geen recht op een terugbetaling van de boeking, terwijl ik wel moest annuleren door overmacht (COVID-19). Ik begrijp dat we niet alles kunnen terugkrijgen doordat alles zo last minute is geregeld maar een (gedeeltelijke) terugbetaling of voucher zou wel op zijn plaats zijn. De boeking is gebeurd via Agoda, zij handelden steeds als tussenpersoon tussen mij en Ibis.Alvast bedankt en met vriendelijke groetenErwin Claes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform