Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
A. D.
11/09/2025

Bestelling niet ontvangen

Beste, ik heb in januari 2 bestellingen bij jullie gedaan 10 januari 2025 en 26 januari 2025, met bestelnummer WEB00384245 en WEB00387173. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Na meerdere keren contact te hebben gehad via WhatsApp en mail en steeds met loze belofte heb ik nog niks ontvangen. Op deze moment zijn jullie nergens meer bereikbaar. Ik voel mij dan ook genoodzaakt om verder te gaan met deze zaak en eventueel een advocaat onder de arm te nemen om mijn bestelling te ontvangen of men geld terug te krijgen. Mvg de keirsmaeker Annelies

In behandeling
S. B.
5/09/2025

Leveringsprobleem

Beste Ik neem contact met u op over mijn bestellingen met nummers > WEB00379309 (oktober 2024) en WEB00369655 (december 2024). Ondanks meerdere e-mails die ik kreeg van hun waar ze aangaven dat de bestellingen “zo snel mogelijk” worden verzonden, wacht ik inmiddels al sinds oktober/december zonder enig resultaat. Dit is onacceptabel, zeker > gezien het feit dat er op hun website nog steeds producten worden aangeboden die kennelijk niet leverbaar zijn. Bovendien vermelden ze op hun website dat er telefonisch contact mogelijk is van maandag tot vrijdag tussen 10:00 en 12:00 uur. Dit blijkt echter onjuist, aangezien het opgegeven telefoonnummer niet in gebruik is. Ik heb dus twee bestelling die op 160 euro komt nooit gezien. Daarom zou ik graag een klacht indienen! Vandaag merk ik dat hun website volledig niet meer beschikbaar zijn terwijl dit vorige week wel nog was.

In behandeling
D. L.
22/07/2025

leveringsprobleem

Beste, 23 april heb ik een bestelling geplaatst voor 3 stuks lingerie. Tot op heden heb ik na veel mailverkeer nog niks ontvangen. Jullie zouden leveren ,annuleren , geld terugstorten ..... er gebeurt niks . Telefonisch contact met jullie lukt niet , er wordt niet opgenomen.

Afgesloten
V. G.
5/03/2025

item niet ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 22/10/2024 kocht ik lingerie in uw online winkel en betaalde ik 69,89€. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen de volgende week zou plaatsvinden. De goederen werden echter pas geleverd op 12/12/2024, een volle 61 dagen later dan overeengekomen. Bovendien ontbrak nog steeds 1 item die tot op heden nog steeds niet geleverd is. De lingerie bleek ook veel te groot maar terugsturen vergt een kost, ik wacht nog steeds op mijn laatste item zodat ik alles in 1 keer kan terug sturen en slechts 1x de verzendkosten moet betalen. Ik stuurde al meerdere verzoeken met vragen over de leveringstermijn en het terugsturen van te grote producten en krijg vaak een half of geen antwoord. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 69,89€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
N. D.
29/01/2025

Bestelling wordt niet geleverd

Volgens bedrijf is besteld product een pre order, wat niet klopt. Intussen zijn we bijna 2 maanden verder en krijg ik geen gehoor op mails of berichten ivm bestelling.

Afgesloten
S. V.
26/01/2025

Leveringstermijn

Geachte mevrouw/heer, Op 1/10/2024 kocht ik op naam van mijn mama Willem Claire, 3 bh's merk Sapph, 1 print blue, 1 light Blue en 1 white/black in uw online winkel en betaalde ik €59,42 (gratis verzending) Op de website wordt vermeld dat als je voor 16u30 besteld, het dezelfde dag nog word verstuurd, bestelling in weekend geplaatst, word op dinsdag geleverd en er bezorging is van dinsdag t/m zaterdag met vervoerder DHL. Op 9/10/2024 mail gestuurd, zonder antwoord. Op 10/10/24 contact opgenomen via Whatsapp met de vraag waar de bestelling blijft, op 11/10/24 antwoord gekregen dat het binnen de 2 weken verwacht word. Op 28/10/24 en 4/11/24 opnieuw de vraag gesteld; antwoord: niet op voorraad. Op 25/11/24 werd er eindelijk 1/3 artikelen geleverd. (Na mijn klacht via test aankoop) De rest tot op heden nog steeds niet ontvangen! Op 9/1/25 en 16/1/24 bericht gestuurd via Whatsapp naar klantendienst en nog steeds geen reactie! Dit is echt geen service en dit kan voor mij echt niet meer, dit sleept nu al 4 maanden aan. Als de artikelen niet geleverd kunnen worden, dan wil ik dat mijn bestelling geannuleerd word en verzoek ik derhalve om vergoeding van alle hierboven nog te leveren beschreven artikelen die op een totaalbedrag van €36,95 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Vanhulle Saidja

Afgesloten
V. C.
17/01/2025

Geen levering

Bestelling geplaatst op 11/10/2024 van in totaal 5 stuks, 2 BH's en 3 slips. Eind november heb ik 1 deel van mijn bestelling ontvangen zijnde 1 BH en 1 slip. Echter ontbreek ik momenteel nog steeds 1 BH en 2 slips. We zijn ondertussen meer dan 3 maanden verder en de klantenservice reageert niet meer op berichten via Whatsapp. Ook regent het ondertussen klachten op Trustpilot en daar is het momenteel de ene slechte review na de andere. Volgens het laatste ontvangen bericht, mid december had mijn bestelling eind december bij hen moeten toekomen en had ik deze ondertussen dus al ontvangen moeten hebben. Echter is dat niet het geval. Ik heb op 30/12 nog een bericht verzonden, echter kreeg ik toen de melding dat ze gesloten waren voor de feestdagen en dat er een antwoord zou volgen na de feestdagen, woensdag 15/1 heb ik nogmaals een bericht gestuurd en ook daar is tot op heden nog steeds geen antwoord gekomen. Ik wil ofwel per direct mijn producten ontvangen, ofwel wens ik een volledige terugbetaling.

Afgesloten
S. V.
4/11/2024

Leveringstermijn

Geachte mevrouw/heer, Op 1/10/2024 kocht ik op naam van mijn mama Willem Claire, 3 bh's merk Sapph, 1 print blue, 1 light Blue en 1 white/black in uw online winkel en betaalde ik €59,42 (gratis verzending) Op de website wordt vermeld dat als je voor 16u30 besteld, het dezelfde dag nog word verstuurd, bestelling in weekend geplaatst, word op dinsdag geleverd en er bezorging is van dinsdag t/m zaterdag met vervoerder DHL. Op 9/10/2024 mail gestuurd, zonder antwoord. Op 10/10/24 contact opgenomen via Whatsapp met de vraag waar de bestelling blijft, op 11/10/24 antwoord gekregen dat het binnen de 2 weken verwacht word. Op 28/10/24 opnieuw de vraag gesteld, zonder antwoord. Op 4/11/24 opnieuw de vraag gesteld, nog steeds geen antwoord. Als de artikelen niet geleverd kunnen worden, dan verzoek ik derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven artikelen die op een totaalbedrag van €59,42wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Vanhulle Saidja Bijlagen: • Orderbevestiging • verzendbeloftes webshop

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform