Terug

Leveringstermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. V.

Naar: Sapph.com

26/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 1/10/2024 kocht ik op naam van mijn mama Willem Claire, 3 bh's merk Sapph, 1 print blue, 1 light Blue en 1 white/black in uw online winkel en betaalde ik €59,42 (gratis verzending) Op de website wordt vermeld dat als je voor 16u30 besteld, het dezelfde dag nog word verstuurd, bestelling in weekend geplaatst, word op dinsdag geleverd en er bezorging is van dinsdag t/m zaterdag met vervoerder DHL. Op 9/10/2024 mail gestuurd, zonder antwoord. Op 10/10/24 contact opgenomen via Whatsapp met de vraag waar de bestelling blijft, op 11/10/24 antwoord gekregen dat het binnen de 2 weken verwacht word. Op 28/10/24 en 4/11/24 opnieuw de vraag gesteld; antwoord: niet op voorraad. Op 25/11/24 werd er eindelijk 1/3 artikelen geleverd. (Na mijn klacht via test aankoop) De rest tot op heden nog steeds niet ontvangen! Op 9/1/25 en 16/1/24 bericht gestuurd via Whatsapp naar klantendienst en nog steeds geen reactie! Dit is echt geen service en dit kan voor mij echt niet meer, dit sleept nu al 4 maanden aan. Als de artikelen niet geleverd kunnen worden, dan wil ik dat mijn bestelling geannuleerd word en verzoek ik derhalve om vergoeding van alle hierboven nog te leveren beschreven artikelen die op een totaalbedrag van €36,95 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Vanhulle Saidja

Bemiddeling door Testaankoop 10 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform