Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Betwisting factuur
Beste Zoals al vermeld is uw factuur een vergissing. Ik ben geen lid van parship Als ik verkeerdelijk een toets heb ingedrukt dan is dat vergissing Danku voor uw begrip. Kan u uw reactie sturen Karina van der kelen
contestation fraude
bonjour, j'ai reçu une facture de Termination Experts.com me demandant de payer suite à la résiliation de mon contrat (entretemps, testachats m'a proposé une autre formule) j'ai contacté vos services et il s'agit d'une fraude mais ils continuent à me menacer et le prix augmente, il est passé à 44,50 euros , je conteste et je ne paierai pas ; Que faire ? merci
Factuur
eachte Termination Experts, Op 02-09-2025 heb ik via jullie website mijn abonnement op DAZN opgezegd. Tot mijn verbazing kreeg ik van jullie een rekening gepresenteerd. Dat ik voor deze dienst moest betalen, stond niet op uw website vermeld, voordat ik op de bestelknop drukte. Daarom ben ik niet aan die betaling gebonden. Voor zover u anders van mening bent, voldoet u in elk geval niet aan het vereiste om voldoende duidelijk vooraf de prijs te vermelden. Op basis daarvan ontbind ik de overeenkomst en ben ik u geen betaling verschuldigd. Daarenboven geeft u aan een opzegbrief te hebben geschreven voor mijn abonnement terwijl dit helemaal niet van toepassing is. Het abonnement kan gewoon opgezegd worden via mijn account van desbetreffende. dus een opzegbrief is NIET nodig. DAZN geeft ook aan deze brief nooit te hebben te ontvangen en dus NIET samen te werken met externe firma's om abonnementen op te zeggen. Verwachtende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Factuur voor opzegbrief
Ik krijg aanmaningsbrieven tot het betalen van een opzegbrief. Bedrag 32€ ondertussen verhoogd tot 52€ voor de herinneringskosten. Wanneer de betaling niet voor 29/09/2025 wordt zal de vordering van het bedrag overgedragen worden aan een incassobureau. Ik wil dat dit stopt. Kunnen jullie helpen.
Termination factuur onterecht
Ik kreeg een factuur van terminationexpert onterecht ik heb nooit dienst gemaakt vannacht hun mvg Sharon sigin
Onterechte factuur
Geachte mevrouw/heer, Op 03/07/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 32. Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb een abonnement stopgezet op de website van Cerebrum IQ en krijg nu een factuur van jullie, Termination Experts. Ik heb van jullie diensten echter nooit gebruik gemaakt. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk €32, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Ilke Frans
Betaling die ik niet gevraagd heb
Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van [BEDRAG] euro [Referentienummer brief gerechtsdeurwaarder of incassobureau]. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op [DATUM] schreef ik [NAAM FIRMA] hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat [ARGUMENTEN]. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,
Niet gevraagde dienst
Geachte mevrouw/heer, Op 20-02-25 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 52. Dat moet echter een vergissing zijn daar ik nooit een opdracht of dienst heb gevraagd.. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 0. en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
