Terug

Betaling die ik niet gevraagd heb

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. D.

Naar: TerminationExperts

27/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van [BEDRAG] euro [Referentienummer brief gerechtsdeurwaarder of incassobureau]. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op [DATUM] schreef ik [NAAM FIRMA] hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat [ARGUMENTEN]. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,

Berichten (3)

TerminationExperts

Naar: I. D.

27/05/2025

Geachte Klachten, Bedankt voor uw bericht. Wij waarderen uw interesse in onze diensten. Echter, het spijt ons u te moeten mededelen dat wij u niet kunnen helpen met uw verzoek. byMétis opereert als een onafhankelijke organisatie die klanten ondersteunt bij het genereren en per post versturen van opzegverzoeken. Het lijkt erop dat uw vraag mogelijk bestemd is voor de klantenservice van een ander bedrijf. Wij adviseren u om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere assistentie. Indien u via byMétis een opzegbrief wilt versturen, kunt u deze gemakkelijk bestellen via onze website. Mocht u vragen hebben over onze diensten of meer informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 27 mei 2025 om 08:15:43 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3K1M56-95NMK]

I. D.

Naar: TerminationExperts

27/05/2025

Beste , jullie hebben mij 2x een mail gestuurd voor betaling van iets dat ik niet gevraagd heb , dit komt van jullie! Graag nazicht aub, ilse

Bemiddeling door Testaankoop 27 mei 2025

TerminationExperts

Naar: I. D.

27/05/2025

Geachte Klachten, Dank u wel voor uw bericht. Helaas moeten we u meedelen dat we niet in staat zijn om u met uw verzoek te helpen. Wij zijn een onafhankelijke organisatie die klanten ondersteunt bij het genereren en per post versturen van opzegverzoeken. Het lijkt erop dat uw vraag wellicht gericht is aan de klantenservice van een ander bedrijf. We raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere ondersteuning. Als u een opzegbrief via ons wilt versturen, kunt u dit eenvoudig doen via onze website. Als u vragen heeft over onze diensten of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 27 mei 2025 om 09:46:06 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DR3G90-22E4P]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform