Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. S.

Naar: TerminationExperts

17/10/2025

eachte Termination Experts, Op 02-09-2025 heb ik via jullie website mijn abonnement op DAZN opgezegd. Tot mijn verbazing kreeg ik van jullie een rekening gepresenteerd. Dat ik voor deze dienst moest betalen, stond niet op uw website vermeld, voordat ik op de bestelknop drukte. Daarom ben ik niet aan die betaling gebonden. Voor zover u anders van mening bent, voldoet u in elk geval niet aan het vereiste om voldoende duidelijk vooraf de prijs te vermelden. Op basis daarvan ontbind ik de overeenkomst en ben ik u geen betaling verschuldigd. Daarenboven geeft u aan een opzegbrief te hebben geschreven voor mijn abonnement terwijl dit helemaal niet van toepassing is. Het abonnement kan gewoon opgezegd worden via mijn account van desbetreffende. dus een opzegbrief is NIET nodig. DAZN geeft ook aan deze brief nooit te hebben te ontvangen en dus NIET samen te werken met externe firma's om abonnementen op te zeggen. Verwachtende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Berichten (1)

TerminationExperts

Naar: D. S.

17/10/2025

Beste Dorien Saenen, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw zorgen. Ik begrijp dat u vragen heeft over de factuur en de dienstverlening van TerminationExperts. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, heb ik uw gegevens nagekeken, maar er is geen bestelling gevonden onder het e-mailadres waarmee u ons nu contacteert ( klachten@test-aankoop.be). Wilt u ons laten weten vanaf welk e-mailadres u de bestelling heeft geplaatst, of kunt u een geldig order- of factuurnummer doorgeven? Pas dan kan ik uw aanvraag en factuur verder inhoudelijk bekijken en u van een passend antwoord voorzien. Graag ontvang ik deze informatie, zodat ik uw klacht zorgvuldig kan behandelen en u verder kan helpen. Mocht u nog andere vragen hebben over onze dienstverlening, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Elena TerminationExperts Op 17 oktober 2025 om 12:45:53 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform