Beste Dorien Saenen,
Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw zorgen. Ik begrijp dat u vragen heeft over de factuur en de dienstverlening van TerminationExperts. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, heb ik uw gegevens nagekeken, maar er is geen bestelling gevonden onder het e-mailadres waarmee u ons nu contacteert (
klachten@test-aankoop.be).
Wilt u ons laten weten vanaf welk e-mailadres u de bestelling heeft geplaatst, of kunt u een geldig order- of factuurnummer doorgeven? Pas dan kan ik uw aanvraag en factuur verder inhoudelijk bekijken en u van een passend antwoord voorzien.
Graag ontvang ik deze informatie, zodat ik uw klacht zorgvuldig kan behandelen en u verder kan helpen. Mocht u nog andere vragen hebben over onze dienstverlening, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Elena
TerminationExperts
Op 17 oktober 2025 om 12:45:53 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: